Interieur 1e serie

Vraagbaak interieur
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tyoll
Donateur 2010
Berichten: 90
Lid geworden op: 28 aug 2009, 22:15
Locatie: Amsterdam

Interieur 1e serie

Bericht door Tyoll » 06 jan 2010, 22:33

Goedenavond allemaal,

Allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

ruim 3 maanden geleden meldde ik mij als trotse bezitter van een 1e serie turbo, helaas met beschadigd interieur, nu wordt er voor een 3e serie een leren interieur aangeboden en vroeg mij af of ik dat kan overzetten, de deurpanelen zijn anders maar het gaat mij voornamelijk om de de stoelen en achterbank. Nu heb ik gewoon nog handmatig bediende stoelen en vroeg mij dus ook af of t mogelijk is electrische stoelen te plaatsen?

Mocht iemand mij van antwoord kunnen voorzien, dan ben ik erg geholpen.

Groet, Theo

Gebruikersavatar
Ronald
Berichten: 792
Lid geworden op: 02 nov 2008, 19:15
Contacteer:

Re: Interieur 1e serie

Bericht door Ronald » 06 jan 2010, 22:43

Het past wel maar de deurpanelen zijn anders... Daar moet je wat mee rommelen.
Persoonlijk vind ik het leren interieur érg duur en ook niet zo mooi in een type 1. Er zijn zat eerste en tweede types interieurs te vinden denk ik...
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971.

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Interieur 1e serie

Bericht door Maarten-Jan » 06 jan 2010, 23:58

Ik heb dat net gedaan in mijn turbo, en dat is best een klus omdat de eerste serie niet alleen heel andere panelen heeft, er zit ook de CV in verwerkt. Je hebt dus deels andere stangetjes nodig en dat gaat niet zonder donor deuren!
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

liefhebber
Berichten: 221
Lid geworden op: 24 dec 2009, 13:29

Re: Interieur 1e serie

Bericht door liefhebber » 07 jan 2010, 08:32

Nha niet doen type 1 moet je orgineel houden veel mooier ;) (persoonlijk vindt ik een type 3 het mooiste model lekker dik kijk maar naar cromapower en Ronald etc)
Maar een type 1 is voor mij een icoon 8-)
Orginaliteit is, wat iedereen kan kopen

Gebruikersavatar
Tyoll
Donateur 2010
Berichten: 90
Lid geworden op: 28 aug 2009, 22:15
Locatie: Amsterdam

Re: Interieur 1e serie

Bericht door Tyoll » 02 feb 2010, 19:56

ik heb onderttussen ook besloten het huidige interieur maar te vervangen, heb hier wel eens gelezen dat het hoezen zijn om de stoelen, dus ga maar eens een poging wagen, mocht nog iemand goede hoezen hebben liggen dan hoor ik dat natuurlijk graag, heb natuurlijk een blauwe thema, het lijkt mij ook wel mooi om beige interieur te plaatsen ipv het nu gebruikelijke lichtblauw. Beschik nu over het stoffen interieur, zijn er ook "luxere" varianten leverbaar geweest destijds?

Ook de beurt heeft zij ondertussen ondergaan, bij Wassenberg praktisch om de hoek voor mij, een stevige rekening (650) en er zit ook nog wat aan te komen (speling in stuurhuis, fuseekogel vervangen etc), maar dit bedrijf geeft wel een betrouwbaar gevoel, nemen alle tijd om rekening toe te lichten. Hoop dat het snel weer wat beter weer wordt, kan de Thema eindelijk de poetsbeurt te geven, zodat ik hier ook eindelijk fatsoenlijke foto's kan gaan plaatsen.

Alvast dank voor reacties!

Plaats reactie

Terug naar “Interieur”