Thema 2.0 16V SW te koop 1991
- Maarten-Jan
- Site Admin
- Berichten: 4561
- Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: Thema 2.0 16V SW te koop 1991
@Don Pedro; goed geraden. Ik kon niet anders.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW
Lancia Thema 8.32 SW
Re: Thema 2.0 16V SW te koop 1991
Geduld is een schone zaak
Blijft deze SW gelukkig behouden voor ins Forum
Dus: Guido met de Beta deelnemen aan IHWC en de SW V6LX is al als Assitencia getest en goedkeurd
Een goede voorbereiding is het halve werk!!!!
Blijft deze SW gelukkig behouden voor ins Forum
Dus: Guido met de Beta deelnemen aan IHWC en de SW V6LX is al als Assitencia getest en goedkeurd
Een goede voorbereiding is het halve werk!!!!
Re: Thema 2.0 16V SW te koop 1991
jos832 schreef:Geduld is een schone zaak
Blijft deze SW gelukkig behouden voor ins Forum
Dus: Guido met de Beta deelnemen aan IHWC en de SW V6LX is al als Assitencia getest en goedkeurd
Een goede voorbereiding is het halve werk!!!!
Klopt Jos, iedereen blij
Re: Thema 2.0 16V SW te koop 1991
@MJ, Ik ken het gevoel, zat ook nog even in dubio.
Is ie voor moeders de vrouw ipv de Delta?
Is ie voor moeders de vrouw ipv de Delta?
- Maarten-Jan
- Site Admin
- Berichten: 4561
- Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: Thema 2.0 16V SW te koop 1991
Voor de geinteresseerden, de auto komt deze week weer in de verkoop. Barolo weet daarvan trouwens.
Ik heb twee dagen besteed aan het beter maken van de auto. De auto is vrijwel roestvrij, maar de draagbalk waar de koplampen in zitten bleek doorgeroest. Dit uitte zich in de motorklep die spontaan open ging. Er zit nu een goede dwarsbalk in en de motorklep sluit weer zoals het hoort. Ook was er een probleem met het niet warm worden van de auto. Dit bleek niet te liggen aan de thermostaat, maar aan de aanjager die alleen werkte op de hoogste stand. Dit is nu weer hersteld en de auto wordt weer lekker warm. De auto werkte op twee sleutels, dit is nu weer één sleutel geworden. De electrische ontgrendeling van de achterklep doet het ook weer.
Er is ook iets niet meer; het lederen interieur heeft plaatsgemaakt voor een stoffen interieur. Er bleken twee kleuren vloerbedekking in de auto te zitten. De achterkant was beige en de voorkant groen. De auto is nu weer zoals hij ooit bedoeld was; helemaal met groenige vloerbedekking. Het houten stuur heeft plaatsgemaakt voor een origineel Lancia stuur.
De auto rijdt heel erg lekker en vooral pittig! Hij is goed onderhouden en heeft eind 2012 groot onderhoud gehad voor bijna € 900 waarbij o.a. de distributieriem vervangen is. Ook heeft de auto een gloednieuwe dynamo. Voor prijzig onderhoud hoef je dus niet bang te zijn op de korte termijn.
Kortom, een heerlijke SW die smacht naar een liefhebber. Vraagprijs € 2000,-. Zie maar eens een nette SW zonder roest voor minder te krijgen. Over ruim een week gaat hij in de verkoop op de bekende sites met een hogere vraagprijs.
Oh ja, foto's van ondermeer het gewijzigde interieur volgen.
Ik heb twee dagen besteed aan het beter maken van de auto. De auto is vrijwel roestvrij, maar de draagbalk waar de koplampen in zitten bleek doorgeroest. Dit uitte zich in de motorklep die spontaan open ging. Er zit nu een goede dwarsbalk in en de motorklep sluit weer zoals het hoort. Ook was er een probleem met het niet warm worden van de auto. Dit bleek niet te liggen aan de thermostaat, maar aan de aanjager die alleen werkte op de hoogste stand. Dit is nu weer hersteld en de auto wordt weer lekker warm. De auto werkte op twee sleutels, dit is nu weer één sleutel geworden. De electrische ontgrendeling van de achterklep doet het ook weer.
Er is ook iets niet meer; het lederen interieur heeft plaatsgemaakt voor een stoffen interieur. Er bleken twee kleuren vloerbedekking in de auto te zitten. De achterkant was beige en de voorkant groen. De auto is nu weer zoals hij ooit bedoeld was; helemaal met groenige vloerbedekking. Het houten stuur heeft plaatsgemaakt voor een origineel Lancia stuur.
De auto rijdt heel erg lekker en vooral pittig! Hij is goed onderhouden en heeft eind 2012 groot onderhoud gehad voor bijna € 900 waarbij o.a. de distributieriem vervangen is. Ook heeft de auto een gloednieuwe dynamo. Voor prijzig onderhoud hoef je dus niet bang te zijn op de korte termijn.
Kortom, een heerlijke SW die smacht naar een liefhebber. Vraagprijs € 2000,-. Zie maar eens een nette SW zonder roest voor minder te krijgen. Over ruim een week gaat hij in de verkoop op de bekende sites met een hogere vraagprijs.
Oh ja, foto's van ondermeer het gewijzigde interieur volgen.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW
Lancia Thema 8.32 SW
Re: Thema 2.0 16V SW te koop 1991
Gekke plaats wegroesten van die koplampenbalk, ooit schade gehad? Al heel wat Thema's gehad maar daar heb ik ze nog nooit zien roesten?
Waarom het leer er uit gehaald, had wel een chique uitstraling.
Zo zie je maar dat het een oude auto is wat zich uit in allerlei klein/groot ongemak.
Thema Sw kom ik nog wel tegen in Frankrijk/Italie. In nette goede staat vaak ook met minder klm's al is dat niet altijd een garantie met wagens uit vooral Italie waar terugdraaien van klm standen een nationale sport was/is.
Succes met de verkoop.
Waarom het leer er uit gehaald, had wel een chique uitstraling.
Zo zie je maar dat het een oude auto is wat zich uit in allerlei klein/groot ongemak.
Thema Sw kom ik nog wel tegen in Frankrijk/Italie. In nette goede staat vaak ook met minder klm's al is dat niet altijd een garantie met wagens uit vooral Italie waar terugdraaien van klm standen een nationale sport was/is.
Succes met de verkoop.
- Maarten-Jan
- Site Admin
- Berichten: 4561
- Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: Thema 2.0 16V SW te koop 1991
Die bovenbalk is wel vaker aangetast door roest, maar deze brak spontaan doormidden bij demontage. Ik denk dat je in NL geen goedkopere Thema SW vindt die zo netjes is en ook nog voorzien is van APK. Buitenlandse auto's moeten ingevoerd worden en dan klaargemaakt voor gebruik. Dat kost ook een paar centen.
Vwb het interieur; heel simpel, ik heb de auto gekocht vanwege het interieur. Dat heb ik nodig voor mijn nieuwe dagelijkse auto.
Vwb het interieur; heel simpel, ik heb de auto gekocht vanwege het interieur. Dat heb ik nodig voor mijn nieuwe dagelijkse auto.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW
Lancia Thema 8.32 SW