Thesis 3.0V6 Emblema LPG G3

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Thesis 3.0V6 Emblema LPG G3

Bericht door Maarten-Jan » 09 apr 2016, 09:53

Helaas ben ik genoodzaakt mijn Thesis te verkopen. Hij is in de mooiste kleur die je maar voor een Thesis kunt bedenken; Azzurro Michelangelo, oftewel de kleur van het prototype. In augustus 2013 uit België gehaald waar hij tot 140.000 km als leaseauto van een directeur netjes elke 10.000 km zijn beurten kreeg waarbij veel preventief vervangen is. Ik heb hem toen op LPG gezet en ben er zakelijk mijn snelweg kilometers mee gaan maken. Hij staat nu op 279.000 en dat loopt gewoon nog door. Ik rijd zo'n 1 op 9 op LPG met een tank met 80% vulling van netto 56 liter. Een volle tank voor nog geen 30 euro! Netjes ingebouwd op de plek van het reservewiel en de vulnippel schroef je op zijn plek achter het klepje van de benzinetank. Vol lederen Poltrona Frau (dus met de ventilatiegaatjes in de zitting) en met opzetbare, dus onzichtbaar weggewerkte, trekhaak! Nu op winterwielen met Pirelli banden (wielen zoals op de foto). Achterbanden dit seizoen vernieuwd. Inclusief 4 zomervelgen, de originele Thesis 17 inch (zie detailfoto). Hierop twee goede Michelins, en twee velgen zonder banden. Die zul je dus moeten kopen, reken op € 135-175 per band inclusief montage.

D-riem, waterpomp, rollen etc. bij 240.000 gedaan.

Foto's staan HIER (MP advertentie)
IMG_5937_klein.jpg
IMG_5937_klein.jpg (468.53 KiB) 3533 keer bekeken
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Plaats reactie

Terug naar “Auto's”