Kolomschakelaar en spatbord rechts gevraagd.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cromapower
Berichten: 1664
Lid geworden op: 19 okt 2008, 01:30
Locatie: Brouwershaven

Kolomschakelaar en spatbord rechts gevraagd.

Bericht door Cromapower » 20 mei 2014, 22:11

In verband met een ander stuur die ik in de 16V LS wil plaatsen zoek ik een kolomschakelaar zonder airbagring. Onze auto heeft nu namelijk een airbag.

Ook een rechter spatbord gezocht, het liefst in Blu Lord maar anders spuit ik hem wel. Begin het gekreukelde scherm nu echt beu te worden.

Wie heeft wat? Maarten Jan ? ;)
Lancia Thema 2.0 16V LS, Fiat Croma 2.0 16V, Fiat 131 Volumetrico Abarth, Fiat 131 Panorama en dailydriver Fiat Croma 1.9 MJTD 16V

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Kolomschakelaar en spatbord rechts gevraagd.

Bericht door Maarten-Jan » 21 mei 2014, 11:41

Ik heb een Blue Lord scherm, daar zit wel een beschadiging op. Stuurkolomschakelaars heb ik meer dan genoeg. Houd er wel rekening mee dat de stekkers ook anders zijn. Ik vermoed dat ik ook nog een type 3 met houten stuur heb, dus dan zou je ook voor dat houten stuur kunnen gaan, blijkbaar past die dus op de ABS ring.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Gebruikersavatar
Cromapower
Berichten: 1664
Lid geworden op: 19 okt 2008, 01:30
Locatie: Brouwershaven

Re: Kolomschakelaar en spatbord rechts gevraagd.

Bericht door Cromapower » 21 mei 2014, 18:39

Een grote beschadiging of valt het mee. Zal allicht beter zijn als wat er nu op zit. Dat stuur zou ik dan ook wel willen. Kan je ze eventueel zondag meenemen?
Pb maar even wat je er voor wil hebben.

Ik heb dat houten victor stuur gekocht wat op marktplaats staat maar daar zit flink wat werk aan. Dan kan ik die op het gemak opknappen voor een andere Thema. En kan ik in de LS jou stuur monteren.
Lancia Thema 2.0 16V LS, Fiat Croma 2.0 16V, Fiat 131 Volumetrico Abarth, Fiat 131 Panorama en dailydriver Fiat Croma 1.9 MJTD 16V

Plaats reactie

Terug naar “Gevraagd”