Naslagwerken verplaatst

Als je op- of aanmerkingen of wensen hebt die te maken hebben met de site, plaats die dan hier, desnoods met een poll
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Naslagwerken verplaatst

Bericht door Maarten-Jan » 15 okt 2012, 22:09

Zo langzamerhand ben ik de verwijzingen naar de nieuwe naslagwerkensite aan het toepassen. Als je nu ingelogd bent op het forum en je klikt in het menu op naslagwerken, dan wordt je automatisch doorgelinkt en ingelogd op de vernieuwde site. De oude link vberwijzingen werken binnenkrot niet meer. Voor de volledigheid plaats ik op de oude URL een placeholder met de mededeling dat de site niet meer via die weg benaderbaar is. De naslagwerken kunnen alleen maar benaderd worden nadat je ingelogd bent op het forum. Inloggen op de naslagwerkensite zorgt voor een verwijzing naar de inlogpagina van het forum.

Ik ben nog bezig met de lay out, maar dat kost meer tijd dan ik had gedacht, vandaar deze start.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Naslagwerken verplaatst

Bericht door Maarten-Jan » 16 okt 2012, 20:39

De verplaatsing is nu definitief. Ik hoop dat ik alle links heb aangepast. Mocht je toch nog op een pagina verwezen worden naar de oude site http://www.fotovan.lanciathema.nl" onclick="window.open(this.href);return false; geef dat dan svp aan me door, dan kan ik die link ook aanpassen.

Vanmaf nu is het dus niet meer nodig apart in te loggen of aan te melden op de naslagwerken site als je ingelogd bent op het forum!
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Naslagwerken verplaatst

Bericht door Maarten-Jan » 21 okt 2012, 10:25

Let wel op dat het wederzijds ingelogd blijven alleen werkt als je cookies accepteert. Zet daarom de instellingen van cookies zo dat deze alleen geblokkeerd worden van onbekende sites (maak een uitzondering voor de URL's van deze site) of zet het op blokkeren van cookies van derden en advertenties (bijvoorbeeld in Opera).
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Plaats reactie

Terug naar “Over de site of het forum”