EPER

Als je op- of aanmerkingen of wensen hebt die te maken hebben met de site, plaats die dan hier, desnoods met een poll
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Volumex
Berichten: 1009
Lid geworden op: 23 feb 2009, 23:25

EPER

Bericht door Volumex » 03 apr 2010, 09:23

Is het nog niemand opgevallen dat de EPER link niet meer werkt?

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: EPER

Bericht door Maarten-Jan » 03 apr 2010, 10:41

Hans8V schreef:Kan het zijn dat de link naar Eper het niet meer doet? Al een tijdje aan het proberen, maar de site lijkt niet meer te bestaan :eh: ... Wie weet nog een werkende link?
Het was al opgevallen. Ik heb geen ruimte meer op de site om ook de bijna 1 gig aan eper te plaatsen. Wat ik heb gedaan is een versie downloaden. Probleem dat je kunt lezen in topic "aanpassen links" is dat die versie alleen werkt als je de datum van je pc 10 jaar terug zet. Geen charmante oplossing overigens.
Als iemand inmiddels een betere versie van Eper heeft (op DVD dus) dan houd ik me aanbevolen omdat ik kan zien of ik het dan nog ergens anders kan plaatsen.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Gebruikersavatar
wpcastillom
Berichten: 558
Lid geworden op: 10 feb 2009, 18:04
Locatie: Amsterdam

Re: EPER

Bericht door wpcastillom » 05 apr 2010, 13:17

bij mij werkt deze link http://eper.lanciaforum.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Hans8V
Donateur 2011
Berichten: 1572
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:16
Locatie: Zwolle

Re: EPER

Bericht door Hans8V » 05 apr 2010, 17:40

Bij mij komt telkens de foutmelding:
There are too many users currently connected to the same ePER DVD. If you click on the OK button some other user will be disconnected and you will be allowed to continue.
Als ik op OK klik, blijft dezelfde melding steeds terug komen... Deze melding komt dus bij elke on-line EPER die ik kan vinden.
Maar misschien doe ik iets fout?

Iemand hier ervaring mee? Linkje
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75

Gebruikersavatar
wpcastillom
Berichten: 558
Lid geworden op: 10 feb 2009, 18:04
Locatie: Amsterdam

Re: EPER

Bericht door wpcastillom » 05 apr 2010, 17:54

dat heb ik ook soms, maar je het dan nog een keer opnieuw probeert gaat ie er wel heen
als je op ok drukt krijg je eper maar dan in een andere taal

Plaats reactie

Terug naar “Over de site of het forum”