weer een 832 gesloopt

Hier gaat alles off-topic
Plaats reactie
Maser73
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 apr 2015, 19:46

weer een 832 gesloopt

Bericht door Maser73 » 23 jan 2017, 08:46

832.png
832.png (1.66 MiB) 6306 keer bekeken
Zag deze al lange tijd staan bij martin willems, zo op eerste gezicht leek het best wel een goeie basis met lage km stand, juiste kleur combo en prijs. Vroeg me wel altijd af waarom hij nog niet weg was dus wellicht toch wat meer aan de hand.

Maar gaat nu dus gesloopt worden...helaas. Vraag me nu eigenlijk af waarom ik het in de LOL rubriek zet :?:

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: weer een 832 gesloopt

Bericht door Maarten-Jan » 23 jan 2017, 15:13

Deze was veel minder netjes dan hij op het eerste gezicht lijkt. Slopen is economisch verantwoord, restaureren niet helaas....
Vandaar ws deze keuze. Wel jammer. Maar het heeft ook te maken met de toch wel forse prijzen die voor ook mindere exemplaren gevraagd worden. De prijzen bij MW zijn hiervan een voorbeeld wat mij betreft.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Maser73
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 apr 2015, 19:46

Re: weer een 832 gesloopt

Bericht door Maser73 » 23 jan 2017, 19:40

Maarten-Jan schreef:Deze was veel minder netjes dan hij op het eerste gezicht lijkt. Slopen is economisch verantwoord, restaureren niet helaas.....
Aha, dat verklaart eea...

Bij MW ben ik al sinds eind jaren 90 'uitgecheckt'. Prijs/kwaliteit ratio is al een tijd zoek......

Betakoen
Berichten: 325
Lid geworden op: 09 nov 2008, 12:37

Re: weer een 832 gesloopt

Bericht door Betakoen » 25 jan 2017, 20:49

Wil hier toch wel even vermelden dat ik erg blij ben dat er een Martin Willems is. Ik bestel regelmatig onderdelen bij hem, en vaak is het op voorraad en snel geleverd. Ik snap ook wel dat hij met z'n prijzen voor auto's wat duurder zit dan wat liefhebbers onder elkaar doen, maar die moeten ook geen garantie geven, en er niet van leven. Ik ken Martin als een echte liefhebber, die probeert van z'n hobby te leven. Maar ja, dit is mijn mening en ervaring natuurlijk!

Plaats reactie

Terug naar “LOL”