Lancia Thema Register-Meeting 2015!!!

Is er binnenkort een evenement waar Lancia Thema liefhebbers naartoe zouden moeten? Plaats het hier
Gebruikersavatar
Paolo
Berichten: 1671
Lid geworden op: 19 okt 2008, 11:20
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Lancia Thema Register-Meeting 2015!!!

Bericht door Paolo » 14 apr 2015, 15:12

Hallo allemaal,

Maarten Jan & ik hebben de datum geprikt voor de Register-Meeting 2015: zondag 14 juni as.

Locatie: Het Zuiden des lands.
Soort: Familie-evenement met veel entertainment voor de kids.
Tevens: Uitverkiezing mooiste Lancia Thema van 2015.

Blok 'm alvast in je agenda. We komen medio volgende week met aanvullende info.

Wij hebben er erg veel zin in! Jullie ook?

:wave:
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.

don pedro
Berichten: 435
Lid geworden op: 23 okt 2008, 18:28

Re: Lancia Thema Register-Meeting 2015!!!

Bericht door don pedro » 14 apr 2015, 16:56

Mooi, als er meer info is ook even doorpluggen naar de LCN 8-)

Erwin123
Berichten: 2025
Lid geworden op: 28 dec 2009, 21:35
Locatie: Nieuwegein

Re: Lancia Thema Register-Meeting 2015!!!

Bericht door Erwin123 » 14 apr 2015, 18:44

Uiteraard! Maar ik had in mijn agenda op die datum al een ander evenement geplanned. Ook in het zuiden van het land. Ik vermoed dat het om dezelfde lokatie gaat, dan laat ik die andere straaljager maar thuis en kom ik met de 8.32 :angel:

Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 1813
Lid geworden op: 07 mar 2009, 13:00
Locatie: Baarn

Re: Lancia Thema Register-Meeting 2015!!!

Bericht door Frank » 14 apr 2015, 20:13

Dat is de 2e dag van mijn zomervakantie... Dan zit ik in de Harz. :shock:
Helaas moet ik dit jaar verstek laten gaan, jammer want het begon net een beetje te wennen :cry:
Nu: Fiat Bravo T-jet 150 Emotion (2008)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)

Gebruikersavatar
Buoncuore
Berichten: 108
Lid geworden op: 22 sep 2012, 19:54

Re: Lancia Thema Register-Meeting 2015!!!

Bericht door Buoncuore » 14 apr 2015, 20:14

Leuk! Na jaartje overslaan, dit jaar weer van de partij!
Lancia Thema 8.32, 1987, Ferrari: "Aerodynamics is for people that don't know how to build engines!"

Gebruikersavatar
Hans8V
Donateur 2011
Berichten: 1572
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:16
Locatie: Zwolle

Re: Lancia Thema Register-Meeting 2015!!!

Bericht door Hans8V » 15 apr 2015, 23:25

Lijkt me ook heel leuk, en ook komt binnenkort de Thema weer van stal, dus ik zet het wel in de agenda. Alleen staat er al wel een andere afspraak, maar daar gaan we iets combineren ;)
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75

jos832
Berichten: 751
Lid geworden op: 21 apr 2010, 15:33
Locatie: Elsas - Frankrijk

Re: Lancia Thema Register-Meeting 2015!!!

Bericht door jos832 » 16 apr 2015, 21:27

En jawel! Leuk maar ik moet t weer overslaan :crazy:
Ben dat weekend in Praag, gaat niet lukken :shock:
Veel plezier allemaal en ik rij dan n extra rondje Thesis :wave:

Gebruikersavatar
Cromapower
Berichten: 1664
Lid geworden op: 19 okt 2008, 01:30
Locatie: Brouwershaven

Re: Lancia Thema Register-Meeting 2015!!!

Bericht door Cromapower » 19 apr 2015, 22:49

Zal er denk ik ook weer bij zijn alleen we zonder Thema. Zal denk de Lybra of een Alfa worden.
Lancia Thema 2.0 16V LS, Fiat Croma 2.0 16V, Fiat 131 Volumetrico Abarth, Fiat 131 Panorama en dailydriver Fiat Croma 1.9 MJTD 16V

Gebruikersavatar
Paolo
Berichten: 1671
Lid geworden op: 19 okt 2008, 11:20
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Lancia Thema Register-Meeting 2015!!!

Bericht door Paolo » 28 apr 2015, 16:23

Beste allemaal,

Allereerst dank voor jullie enthousiaste reacties! Zoals beloofd hier de aanvullende informatie m.b.t. de Thema-meeting op 14 juni as.:

MJ & ik hebben er voor gekozen om ons aan te sluiten bij een bestaand evenement. Om deze reden kunnen we jullie veel meer bieden dan als we het op eigen gelegenheid zouden organiseren. Het evenement heet Classic Cars & Aeroplanes.
Logo.jpg
Let wel, dit is niet het evenement Wings, Wheels & Goggles, waar voornamelijk brallende, sigaren rokende mannen met rode broeken rondlopen.

Classic Cars & Aeroplanes is een evenement dat wordt georganiseerd ter gelegenheid van het 25 jarig jubileum van het vliegend Museum Seppe. http://vliegendmuseumseppe.nl/25-jaar-vms/. Het evenement zal op zaterdag (13) en zondag 14 juni plaatsvinden. Wij hebben gekozen voor zondag de 14e. Jullie worden vóór 10.00u verwacht, daarna gaat het hek dicht. We parkeren vervolgens op een eigen 'plek' op het Breda International Airport. Vanzelfsprekend zorgen wij voor een welkoms-koffie en of -limonade met iets erbij. Rond een uur of twaalf zal onze jaarlijkse 'Mooiste Thema'-verkiezing plaatsvinden. En om 13.00u staat een aantrekkelijke rondrit op het programma. Deelname aan deze rit kost, incl. twee consumpties, 15 piek. Dit bedrag gaat naar een goed doel.

Zoals we al eerder aangaven is er op het evenemententerrein veel te doen. Voor mannen, vrouwen en kinderen. Ook zullen er die dag met behoorlijke frequentie klassieke vliegtuigen opstijgen en landen.

Inschrijving verloopt via ons. Deelname is voor 1 auto -op het terrein- en twee personen gratis. Zitten er meer passagiers in je auto, dan nemen wij deze kosten voor onze rekening. Laat ons spoedig via info@lanciathema.nl weten of je erbij bent! We hebben van je nodig: Naam, e-mailadres, kenteken, merk/type/bouwjaar van de auto, aantal inzittenden, en of je met de toertocht om 13.00u wilt meerijden. Wij verzorgen dan jullie inschrijvingen en koppelen alle relevante informatie over het evenement aan je terug. Rechtstreeks via hun website inschrijven kan ook, maar dan missen wij het overzicht en kunnen niet garanderen dat we iedereen optimaal van dienst kunnen zijn.

Als laatste: Er is zaterdagavond een erg gezellige BBQ (€ 15,- pp) op het evenemententerrein gepland. Ook goedkope hotelovernachtingen behoren tot de mogelijkheden (vanaf € 45,- per kamer). Mocht daar animo voor zijn dan, laat het ons dan even weten. Dan kunnen eventueel besluiten hiervoor apart iets op te tuigen.

Kortom, het kon wel eens erg gezellig in Seppe gaan worden op 14 juni. Wij verheugen ons er in ieder geval erg op!

We zien jullie inschrijvingen vol enthousiasme tegemoet :thumbup:

Gegroet! Martino Guiseppe & Paolo
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Lancia Thema Register-Meeting 2015!!!

Bericht door Maarten-Jan » 28 apr 2015, 17:23

Voor de administratie:
Aanmelden is echt nodig als je op zondag bij ons op het terrein wilt staan. Wij verzorgen dan jullie inschrijving en de plek. Bij entree dien je vervolgens de entreekosten van eventuele extra deelnemers zelf te voldoen. Twee deelnemers krijgen een gratis toegangskaart. Deze zijn voordeliger dan per persoon afrekenen op de dag zelf. Bij ons kun je dan weer die extra kosten vergoed krijgen.

Schrijf je in via info@lanciathema.nl en geef aan of je mee wilt doen met de BBQ! Als je meedoet met de BBQ dan is het de bedoeling dat je zaterdag uiterlijk om 18:00 op het terrein bent om daar je auto alvast te parkeren. Een gezamenlijke BBQ is een extra dimensie aan het weekend en we hopen op veel inschrijvingen! Daarbij kun je ook nog eens speciaal gebrouwen bier aanschaffen. Zie daar, een mooi recept voor een legendarische avond! Kijk ook op de site die Paolo al noemde, je kunt je bijvoorbeeld ook inschrijven voor een ballonvaart! Je kunt je ook rechtstreeks op de site van Seppe aanmelden, maar dan doe je niet mee met parkeren op onze stand. Je hoeft je dan ook niet apart bij ons aan te melden.

Bij je inschrijving graag de volgende gegevens doorgeven:
- Naam
- E-mailadres
- Kenteken
- Merk, bouwjaar
- Deelname BBQ ja/nee (€ 15 p.p.)
- Deelname Classic car rally zondag 13:00 ja/nee (€ 15 per auto incl. twee consumpties)
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”