Brussels Collection Car ???

Is er binnenkort een evenement waar Lancia Thema liefhebbers naartoe zouden moeten? Plaats het hier
Gebruikersavatar
Hans8V
Donateur 2011
Berichten: 1572
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:16
Locatie: Zwolle

Brussels Collection Car ???

Bericht door Hans8V » 02 jul 2009, 23:40

Dit trof ik in m'n mailbox.
Hoe ik eraan kom weet ik niet (mogelijk via een hayabusa-forum), maar is dit wat voor de liefhebbers uit het zuiden des Lands??


Beste liefhebber van oude mobielen/moto’s en automobilia

Op 17 en 18 oktober 2009 organiseren wij de Brussels Collection Car. Wij wensen wederom een evenement te organiseren waar u als gepassioneerde van automobielen en motoren uw gading zal vinden.

Misschien hebt u of iemand uit uw omgeving wel een collectievoertuig of lot onderdelen te koop… Dan is deze mail zeker voor u bestemd.

Daar de beurskalender voor het najaar 2008 serieus is ingekrompen verwachten wij een veelvoud aan bezoekers en exposanten. De Brussels Collection Car is immers de eerste najaarsbeurs en de enige beurs in de Europese hoofdstad.

Hierdoor zullen de standplaatsen ruim op voorhand uitverkocht zijn. Boek daarom nu reeds een stand als professionele of particuliere verkoper indien u zeker wil zijn van een standplaats.

Swapmeet outdoor: particulieren kunnen hun auto aanbieden voor 20 euro per dag of 40 euro per weekend, inbegrepen toegangskaarten, btw en autostaanplaats.

Reserveren van een standplaats kan via onze website http://www.CollectionCar.be of via telefoon 0475/39.69.69.

Korting op toegangsprijs: alle bezoekers kunnen zich registreren op onze website op pagina ‘kortingsbon’ en bekomen gratis en onbeperkt kortingskaarten. Uzelf zal van ons een 10-tal dagen voor het evenement op dit emailadres een kortingsbon toegestuurd krijgen.
De toegangsprijs voor de bezoekers bedraagt 9 euro. Parking is gratis.

Met Collectionele Groeten,

Guy Evens
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75

Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”