Ik heb nog nooit een Delta gezien die geen roest had bij de dakrand, kofferklep, ook al zag je op het 1e gezicht niets, het zit er vaak wel.
Tuurlijk kan je voor 700 euro geen topper verwachten, maar om gelijk veel geld te moeten uitgeven weer om uberhaupt er weer een nette/goede Delta van te maken, tja dat is volgens mij water naar de zee brengen. Je kan beter iets meer uitgeven aan een goede nette Delta turbo dan zelf te moeten aanmodderen om er na een aantal jaren achter te komen dat het niets gaat worden en dan alsnog met verlies de boel de deur uit te moeten doen.
Of gewoon een jaar er mee karren en weer wegschoppen op zoek naar wat beters. Keuzes zat
In ieder geval dacht ik met mijn kennis toendertijd ook ff een leuke turbo te kopen. Achteraf viel de Delta in de categorie eens maar dus nooit meer. Een ervaring rijker maar een illusie armer. Een goede Delta turbo(dus met onderhoudshistorie en zonder noemswaardige roest)zijn toch inmiddels wat meer waard dan wisselgeld en een hand vol pinda's
Gezocht 1e serie Delta HF turbo
Re: Gezocht 1e serie Delta HF turbo
Beetje er bij en je hebt mijn thema SW!
Re: Gezocht 1e serie Delta HF turbo
Wat is een beetje DJ
-
- Berichten: 684
- Lid geworden op: 18 feb 2009, 02:00
Re: Gezocht 1e serie Delta HF turbo
En over welke sw hebben we het dan
Re: Gezocht 1e serie Delta HF turbo
Een hele mooie zonder lekkages/roestplekken en andere ellende!
-
- Berichten: 684
- Lid geworden op: 18 feb 2009, 02:00
Re: Gezocht 1e serie Delta HF turbo
Is er nog meer over bekend