'Kliksysteem' brandstofleiding Ypsilon

Vraagbaak techniek
Gebruikersavatar
Lancialover
Berichten: 625
Lid geworden op: 30 dec 2008, 12:52

'Kliksysteem' brandstofleiding Ypsilon

Bericht door Lancialover » 07 mar 2011, 22:29

Ook bij de garage kunnen ze niet achterhalen wat er mis is met mijn blok, zonder dat ze heel de boel weer open schroeven, dus heb ik er maar voor gekozen een donor blok op te zoeken. Dat heb ik inmiddels uitgebouwd en ook mn huidige motorblok. Daarbij heb ik echter wat brandstofleidingen die ik niet los kon krijgen iets te gewelddadig losgehaald :oops: Bij mn donorblok is heel de slangtule uit de injectorrail gekomen.
Afbeelding

En bij mn huidige blok zit dit er nog op, hier zou je dus die brandstofleiding op moeten kunnen klikken, als dat kliksysteem nog intact zou zijn :P
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Die injectorrail van mn huidige blok kan ik natuurlijk wel overzetten, maar dan zit ik nog steeds met het probleem dat ik de brandstofleiding er niet op vast kan klikken. Op Eper kan ik deze leidingen ook niet terug vinden. Zouden deze los te leveren zijn?! Ook op de sloop hier in de buurt geen oplossing kunnen vinden. Dit systeem zit blijkbaar alleen op de 1.2 16v en die staan blijkbaar niet zo vaak op de sloop.. Iemand een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?

Plaats reactie

Terug naar “Techniek”