lekker warm in de Wintercroma.....

Vraagbaak techniek
Turbo-man
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 nov 2010, 00:01

Re: lekker warm in de Wintercroma.....

Bericht door Turbo-man » 12 mei 2016, 14:12

Hallo ik heb er nog diverse liggen. Ik heb zeer veel Croma onderdelen op voorraad.

Mocht je bedieningskastje nodig hebben dan hoor ik het wel.

Mvg
Turbo-man
Turbo-man, Fiat liefhebber en eigenaar van...
Croma Turbo i.e. Abarth 1989 - 235 pk
Croma Turbo i.e. Hörmann 1987 - 212 pk
Uno Turbo i.e. Antiskid 1989 - 150 pk
Uno Turbo i.e. 1.3 1990
Uno 1.5 SX 1988
Coupe 20v Turbo 1998 -341 pk
Stilo Abarth 2.4 20v

Jimmie
Berichten: 160
Lid geworden op: 20 okt 2009, 00:22

Re: lekker warm in de Wintercroma.....

Bericht door Jimmie » 25 mei 2016, 00:08

Heb ge pm'ed.
Volumex schreef:Ik lees dit topic nu pas... :silent:
Ik heb nog diverse van deze units liggen. (Waarvan een voor een Croma). Geen idee of ze goed werken, maar her proberen waard.
Geeft niet hoor, heeft lang stil gelegen om dit aan te pakken. En dan resulteerde het nog in de lol van het zelf fixen voor een paar Euro :D
In de nabije toekomst worden de bedieningsunits schaars en de stepper drivers zullen kapot blijven gaan, dus dit is pure kennis toevoeging :lol:
Volumex schreef:Die E duid wel op een storing in de mengklepmotoren. De mijne had dat ook toen ik hem net had (toen nog voorzien van deze heating unit en nog geen overbouw naar climate had gerealiseerd). Heb toen de stelmotoren uitgewisseld (de hele unit) en probleem was daarmee opgelost.
Dat zou ook mijn enige gok zijn, dat de E voor error staat :D
Komt dusver alleen voor met heel warm weer, wanneer het interieur warm is door de zon en het systeem niet de gewenste verkoeling voor elkaar krijgt.

Ik heb de dashboard illustratie nog toegevoegd aan mijn eerdere post, lijkt bij een Croma niet echt toegankelijk op een relatief simpele manier.7889

Plaats reactie

Terug naar “Techniek”