Tweemaal met korting: 8.32

Plaats hier je links naar interessante, leuke of mooie sites/efbeeldingen/filmpjes van de Lancia Thema of Kappa
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PietrottoV
Berichten: 131
Lid geworden op: 08 sep 2013, 17:01
Contacteer:

Tweemaal met korting: 8.32

Bericht door PietrottoV » 18 jul 2014, 21:40

Aangeboden bij Martin Willems in de "Bring a trailer" actie:

http://voorraad.autodatawheelerdelta.nl ... 9972-f529c" onclick="window.open(this.href);return false;

http://voorraad.autodatawheelerdelta.nl ... 4420-f529c" onclick="window.open(this.href);return false;

Zo te zien voor de handige doe-het-zelvert. Desalniettemin, duur kan je het zeker niet noemen.

busaturbo
Berichten: 118
Lid geworden op: 20 jun 2014, 16:35
Locatie: Landsmeer
Contacteer:

Re: Tweemaal met korting: 8.32

Bericht door busaturbo » 18 jul 2014, 21:55

De grijze 8.32 geloof ik niks van de kmstand.

Kijkend naar het interieur en motorruimte denk ik dat deze auto zeker 2 ton heeft gedraaid.
Ze hebben deze auto ook al heel lang staan.

De rode heb ik meer vertrouwen in de kmstand aan de staat van de auto te zien.
Deze conclusie maak in uiteraard aan de hand van de foto's

Als ik de auto zou bezichtigen zou ik direct kijken naar de remschijven en blokken.
Dat zegt veel van de kmrs dat met de auto is gereden.
https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 6608654050" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Tweemaal met korting: 8.32

Bericht door Maarten-Jan » 19 jul 2014, 04:03

Die grijze heb ik al eens bekeken. Ik vind het een van de mooiste kleurencombinaties voor een 8.32 en dan ook nog een eerste serie met origineel open dak en koplampwissers! Die zou ik er zomaar bij willen hebben.

Ik geloof de km-stand wel. Ik vermoed dat deze auto vooral uitgedroogd is doordat deze te lang buiten heeft gestaan. Het interieur is gortdroog en ik kreeg het idee dat het leer spontaan zou scheuren als je er in zou gaan zitten. Aan de motor zie je dat de krimplak op de kleppendeksel nog goed is. Dat is een teken voor een lage km-stand. Overigens ziet de carrosserie er op de foto's vele malen beter uit dan in het echt.
Die rode heeft roest. Een groot minpunt voor mij omdat ik geen plaatwerker ben.

Ik vind de aanbieding echter niet dusdanig dat ik direct naar Emmercompascuum afreis om de auto te halen. Maar wie weet heeft MW een klein cashflow probleem en wil hij snel inkomsten genereren. Dan is er wellicht stevig te onderhandelen.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Gebruikersavatar
PietrottoV
Berichten: 131
Lid geworden op: 08 sep 2013, 17:01
Contacteer:

Re: Tweemaal met korting: 8.32

Bericht door PietrottoV » 19 jul 2014, 13:28

Wel merkwaardig dat nu juist deze 2 auto's, die mijns inziens op het punt staan in de lift te zitten qua waarde-ontwikkeling, in deze actie zijn opgenomen. Ze tonen een beetje vreemd tussen de andere aanbiedingen, imho.

Buiten dat denk ik dat ze in onderdelen, een andere hobby van MW, nog meer opbrengen ook.

Nu ja, each to their own.

Plaats reactie

Terug naar “Lancia Thema/Kappa op het web”