Thema SW LX 2.0-T16

Plaats hier je links naar interessante, leuke of mooie sites/efbeeldingen/filmpjes van de Lancia Thema of Kappa
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PietrottoV
Berichten: 131
Lid geworden op: 08 sep 2013, 17:01
Contacteer:

Thema SW LX 2.0-T16

Bericht door PietrottoV » 11 jan 2015, 13:15

http://www.ebay.com/itm/281558869729" onclick="window.open(this.href);return false;

Inclusief leuke trip naar de UK 8-)

Betakoen
Berichten: 325
Lid geworden op: 09 nov 2008, 12:37

Re: Thema SW LX 2.0-T16

Bericht door Betakoen » 12 jan 2015, 21:35

Ik had al contact met de verkoper.
Deze auto is ex Pieter vd Meer, en heeft ooit een stevige schade gehad aan ophanging en dorpels. Deze zou eigenlijk nooit deugdelijk hersteld geweest zijn, enkel nieuwe plastic kappen op de dorpels gezet.
Toen ik de verkoper vroeg om dit na te kijken, kreeg ik een mail dat hij de auto in die staat niet wilde verkopen, en dat hij 'm ook meteen van Viva Lancia zou laten halen.
Hij heeft me enkele dagen geleden nog gemaild dat hij nog geen tijd gevonden had de auto goed na te lopen, maar dat hij 'm voorlopig maar terug in de stalling gezet had.

Enkele dagen later staat hij dan te pronken op Ebay, wel voor een veel lagere prijs (hij wilde voordien 1400 UKP), maar zonder enige vermelding van de schade.

Toch niet zo netjes als je 't mij vraagt, maar aan deze prijs misschien wel niet te duur. Echter het is wel helemaal bovenin in Schotland te doen....en rijden doet hij ook niet, dus het ding terug hierheen halen kost ook nog wel wat.

Plaats reactie

Terug naar “Lancia Thema/Kappa op het web”