Ik zat zelf ook te denken aan koplampen zou houden, type 3 gril en bumpers en integrale velgen eronder.
Of ga ik nu te ver
Die spoiler dat die eraf is vind ik niet erg want die is lelijk. Dan maar gelijk klep met spoiler van 8.32
De Thema BoneschiV6 Coupé is weer terug!
- Cromapower
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 19 okt 2008, 01:30
- Locatie: Brouwershaven
Re: De Thema BoneschiV6 Coupé is weer terug!
Lancia Thema 2.0 16V LS, Fiat Croma 2.0 16V, Fiat 131 Volumetrico Abarth, Fiat 131 Panorama en dailydriver Fiat Croma 1.9 MJTD 16V
Re: De Thema BoneschiV6 Coupé is weer terug!
10 jaar stilstand, geen APK, er zit werk aan, originaliteit is ook ver te zoeken en geen serieuze collectable.
Kortom, wie biedt (maar dan ook echt onderuit).
Kortom, wie biedt (maar dan ook echt onderuit).
Re: De Thema BoneschiV6 Coupé is weer terug!
Nieuwe ronde nieuwe kansen: http://www.ebay.co.uk/itm/282030726573
Re: De Thema BoneschiV6 Coupé is weer terug!
Bijzonder hoor. Qua exclusiviteit zie ik 'm helemaal zitten, maar qua uiterlijk stukken minder. Heb 'm ooit in de P.C. Hooft zien staan en hij klopt niet helemaal. Los van de kleur en details. Ik hoop dat ie goed terecht komt. De prijs is wel OK denk ik.
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
- Maarten-Jan
- Site Admin
- Berichten: 4561
- Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: De Thema BoneschiV6 Coupé is weer terug!
Wat klopt er niet helemaal Paolo? Is hij niet netjes of kloppen de dimensies niet?
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW
Lancia Thema 8.32 SW
Re: De Thema BoneschiV6 Coupé is weer terug!
Het zit 'm denk ik in de dimensies. Het totaalplaatje maakt niet een uitgebalanceerde indruk. Lastig om op foto's te zien.
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
Re: De Thema BoneschiV6 Coupé is weer terug!
Ik denk dat ik het weet. Kijk naar onderstaande afbeeldingen van de Fiat "Uno", eveneens een ontwerp van Giugaro uit dezelfde tijd.
Er is duidelijk onderscheid te zien in de manier waarop het voorportier is uitgesneden bij de 3 deurs en de 5 deurs Uno. Bij de Boneschi echter heeft men duidelijk voor de "gemakkelijke" weg gekozen door gewoon de B zuil van een 4 deurs auto naar achteren te plaatsen, en het voorportier daarbij te verlengen. De rondlopende uitsnede die typisch is voor 4 en 5 deurs auto's is behouden gebleven. Dat is misschien ook wel de reden van de toepassing van de donkere "Sacco Bretter"; dit camoufleert het onderste verloop van de uitsnede enigszins.
Er is duidelijk onderscheid te zien in de manier waarop het voorportier is uitgesneden bij de 3 deurs en de 5 deurs Uno. Bij de Boneschi echter heeft men duidelijk voor de "gemakkelijke" weg gekozen door gewoon de B zuil van een 4 deurs auto naar achteren te plaatsen, en het voorportier daarbij te verlengen. De rondlopende uitsnede die typisch is voor 4 en 5 deurs auto's is behouden gebleven. Dat is misschien ook wel de reden van de toepassing van de donkere "Sacco Bretter"; dit camoufleert het onderste verloop van de uitsnede enigszins.
Nu: Fiat Bravo T-jet 150 Emotion (2008)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
Re: De Thema BoneschiV6 Coupé is weer terug!
Stond destijds gewoon te koop in NL. Is nu weer in Italiaanse handen terecht gekomen.
- Bijlagen
-
- themaboneschi.jpg (167.01 KiB) 7444 keer bekeken
Re: De Thema BoneschiV6 Coupé is weer terug!
En nu eindelijk, na al die jaren, eens wat fatsoenlijke foto's van deze exoot: https://www.facebook.com/guido.bortolan ... 814&type=3
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.