1988 i.e. turbo SW
1988 i.e. turbo SW
Y 1.2 16v Elefantino Rosso '99
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
Re: 1988 i.e. turbo SW
Ard, mooie spot man, slecht voor mijn gemoed zoiets
Re: 1988 i.e. turbo SW
Had weer eens een 'aanval'...!
Gaaf ding, staat aan het interieur te zien al een tijdje stil... Carrosserie lijkt perfect!
Gaaf ding, staat aan het interieur te zien al een tijdje stil... Carrosserie lijkt perfect!
Y 1.2 16v Elefantino Rosso '99
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
Re: 1988 i.e. turbo SW
Mooie auto, in goede staat zo te zien en met electrische ramen achter (die deurpanelen wil ik wel hebben). Heeft alleen de verkeerde voorkant (serie twee) incl. motorkap met sproeiers er op. Heeft dus misschien in elkaar gezeten aan de voorzijde (maar welke auto van 25 jaar oud is daadwerkelijk 100 % schadevrij).
- Maarten-Jan
- Site Admin
- Berichten: 4561
- Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: 1988 i.e. turbo SW
Ik vind deze SW errug fraai! Op Mobile.de
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW
Lancia Thema 8.32 SW
- Jan Willem
- Donateur 2009
- Berichten: 280
- Lid geworden op: 26 okt 2008, 14:04
Re: 1988 i.e. turbo SW
Hij is inderdaad errug mooi, maar ook wel zwaar. De Nederlandse 3.0 LS aut SW is maar 1380kg, zou bij de Nederlandse wagen bij de invoer alles wat los zat eruitgehaald zijn?
Bertone en Pininfarina maken een goed koppel, het is nog mooier als Giugiaro ook meehelpt
Re: 1988 i.e. turbo SW
Hoeft geen schade te zijn. Veel type 1's zijn omgebouwd naar t2
- Maarten-Jan
- Site Admin
- Berichten: 4561
- Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: 1988 i.e. turbo SW
@JW; dat gewicht is net onhandig boven de 1450 kg. Voordeel is wel dat als je hem importeert, je zelf opnieuw moet wegen. Je kunt hem dus iets lichter op kenteken krijgen. Mijn 8.32 SW weegt overigens al 1450 kg dus heel veel voordeel is er wellicht niet te halen. Ik heb gewogen met een tank die bijna leeg was. Ik ben daar overigens pas achtergekomen toen ik de meter weer aan de praat had. Toch een buitenkans voor de liefhebber van een mooie SW!
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW
Lancia Thema 8.32 SW
- Maarten-Jan
- Site Admin
- Berichten: 4561
- Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: 1988 i.e. turbo SW
Update:
Auto is fors in prijs verlaagd naar net onder de 2000 euro! Ik heb gisteren iemand gesproken die wat meer info had over de Thema en daaruit bleek dat deze auto niet helemaal in onberispelijke staat is. Er zit plamuur op of aan.
Auto is fors in prijs verlaagd naar net onder de 2000 euro! Ik heb gisteren iemand gesproken die wat meer info had over de Thema en daaruit bleek dat deze auto niet helemaal in onberispelijke staat is. Er zit plamuur op of aan.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW
Lancia Thema 8.32 SW
-
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 12 sep 2009, 19:21
Re: 1988 i.e. turbo SW
Dat hoge gewicht komt door de plamuur zeker