Het grote bandentopic
Re: Het grote bandentopic
Klopt, het is een weinig gebruikte maar en daardoor zijn de prijzen niet echt aantrekkelijk. Maar als het ff kan zou ik deze maat wel aanhouden. Tutti orginale!
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
Re: Het grote bandentopic
Potverdorie! De Pirelli's zijn nergens meer leverbaar in de maat 205/55 15. Ik was er erg tevreden over onder mijn sedan en wilde ze nu opnieuw (online) bestellen. Nada, niks, niente... Nu maar Michelins Pilot Exalto gekozen. Is volgens mij ook wel prima. Maar ik baal er wel van
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
Re: Het grote bandentopic
ik had ook al eens gekeken, maar om nu Pirelli's in de juiste maat er onder te zetten, dat valt niet mee. Michelin is ook wel een goed alternatief hoor! Maar persoonlijk hou ik meer van Pirelii onder een Italiaan. Ik heb onder mijn KC Pirelli P6 cinturato ( of zoiets dergelijks) die bevallen me ook erg goed.
Re: Het grote bandentopic
Heb je deze man al eens gebeld? Die claimt allerlei "vreemde" maten in huis te hebben
Bandje Verstandje. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wie weet.
Bandje Verstandje. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wie weet.
Nu: Fiat Bravo T-jet 150 Emotion (2008)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
Re: Het grote bandentopic
Afgelopen weken gezocht naar Pirelli in de maat 205/55/15, niet te krijgen dus! Ik heb lang overwogen om Michelin Exalto's te doen, maar ben door goede verhalen van mijn onderhoudsman en de bandenboer overgegaan op Vredestein Sportrac 5. Geen Italiaanse band, wel ontworpen door Giugiaro ( past dus prima op een Thema) en voor een heel aantrekkelijke prijs. Veel goedkoper dan die Michelin banden. Nu maar hopen dat ze goed rijden!
Re: Het grote bandentopic
Het is een schande! Waar zijn je principes?! Als ik dit had geweten ...
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
Re: Het grote bandentopic
we hebben allemaal wel onze zwakkere momenten. Als Italiaans niet leverbaar is, is verder alles surrogaat.
Re: Het grote bandentopic
Ach, Fiat werkt ook samen met Tata, dus een stel Indiaas-Nederlandse banden ontworpen door een naar de Duitsers overgelopen Italiaan.... Moet kunnen!
Nu: Fiat Bravo T-jet 150 Emotion (2008)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
Re: Het grote bandentopic
zo is het maar net Frank, maar Vredestein komt nog net uit NL.
Re: Het grote bandentopic
Ik vrees dat de echte baas toch curry eet:
"Apollo Vredestein B.V. is een Nederlandse producent van banden voor onder andere auto's, landbouwvoertuigen en fietsen en is onderdeel van het Indiase Apollo Tyres Ltd. Het bedrijf is gevestigd in Enschede en produceert jaarlijks ongeveer 6 miljoen banden van de merken Apollo en Vredestein." (Wikipedia)
"Apollo Vredestein B.V. is een Nederlandse producent van banden voor onder andere auto's, landbouwvoertuigen en fietsen en is onderdeel van het Indiase Apollo Tyres Ltd. Het bedrijf is gevestigd in Enschede en produceert jaarlijks ongeveer 6 miljoen banden van de merken Apollo en Vredestein." (Wikipedia)
Nu: Fiat Bravo T-jet 150 Emotion (2008)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)