Aantallen Thema's per laatste kwartaal 2008!
-
- Berichten: 658
- Lid geworden op: 09 nov 2008, 10:11
Re: Aantallen Thema's per laatste kwartaal 2008!
@Rudy en de 17JJTX staat genoteerd als THEMA kun je overigens tamelijk eenvoudig laten aanpassen bij de RDW als je dat wilt
Re: Aantallen Thema's per laatste kwartaal 2008!
Thema 3.0 V6 E2.
Komisch, dat wist ik niet.
Komisch, dat wist ik niet.
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971.
Re: Aantallen Thema's per laatste kwartaal 2008!
Ik zie dat er dus ook nog naar 1 tweede serie SW turbo 16v is... Zal ik hem toch maar eens op moeten knappen terzijnertijd...
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971.
- Cromapower
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 19 okt 2008, 01:30
- Locatie: Brouwershaven
Re: Aantallen Thema's per laatste kwartaal 2008!
Gewoon doen Ronald. Opknappen dat ding, dan begin ik eindelijk eens aan de LX. Onder andere
Lancia Thema 2.0 16V LS, Fiat Croma 2.0 16V, Fiat 131 Volumetrico Abarth, Fiat 131 Panorama en dailydriver Fiat Croma 1.9 MJTD 16V
Re: Aantallen Thema's per laatste kwartaal 2008!
Heb hier de Thema 3.0 V6 LX 1994 met kenteken: HL-PX-94 staan als donor auto.
Kenteken is opgestuurd naar RDW.
Eeuwig zonde, maar mij komt ie goed uit voor wat onderdelen.
Kenteken is opgestuurd naar RDW.
Eeuwig zonde, maar mij komt ie goed uit voor wat onderdelen.
https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 6608654050" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 26 okt 2008, 20:06
Re: Aantallen Thema's per laatste kwartaal 2008!
wij hebben nog 2 thema,s TD SW,s op nl Kenteken voor dagelijks gebruik !!!! dus ............
Aantal Thema's in Nederland
Het is weer de hoogste tijd voor de jaarlijkse update. En 2015 was helemaal geen slecht jaar!. Vorig jaar nog 20% minder Thema's in Nederland, dit jaar slechts 11% (14 auto's). De hardste klappen kreeg de 8.32 zonder milieucodering (- 5) en verder is de afname over de hele linie ongeveer gelijk verdeeld. Volgend jaar richting de 100?
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.