1e kennismaking

Maak hier kennis met de leden van het Lancia Thema Register. We hebben een apart forum om je auto te laten zien, vertel ons hier vooral wie je bent en waarom je de Thema een warm hart toedraagt!
Gebruikersavatar
Paolo
Berichten: 1671
Lid geworden op: 19 okt 2008, 11:20
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: 1e kennismaking

Bericht door Paolo » 15 mar 2011, 20:32

En deze is natuurlijk ook leuk: op de Willemsparkweg tijdens het WK:
Naamloos.jpg
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.

innocenti
Berichten: 191
Lid geworden op: 12 feb 2009, 22:10

Re: 1e kennismaking

Bericht door innocenti » 15 mar 2011, 22:13

Welkom Renze!

In de regio Amsterdam lijkt een voorkeur voor de V6 te zijn! Ik vind het ook een prachtige auto en ben bezig met mijn derde V6. Zodra hij toonbaar is zal ik een hernieuwde kennismaking doen.

Forzathemalxv6
Donateur 2009
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 okt 2009, 13:23

Re: 1e kennismaking

Bericht door Forzathemalxv6 » 16 mar 2011, 16:44

Ha Renze, welkom!
Toen ik een dag of tien geleden met de trein van Amsterdam CS naar Utrecht reed, zag ik beneden aan de spoordijk vlakbij het terrein van Volkskrant/Parool/Trouw hoogstwaarschijnlijk jouw mooie Thema 6cil staan (je woont immers in de Czaar Peterstraat). Mijn hart sprong eventjes op - altijd als ik een Thema in het wild zie - want ik kan mijn Lancia Thema LXv6 maar moeilijk vergeten. Ik verkocht deze fraaie LX een half jaar geleden om over te gaan op een zilvergrijze Lancia Kappa v6 met l zwart leren bekleding, schuifdak en de superieure tiptronic automaat. Dat rijdt echt heel fijn, maar hoe komt het toch dat ik de Thema maar niet uit mijn systeem kan zetten. Ook betrap ik mij erop af en toe op autoscout e.d te kijken of er nog een fraaie Thema te koop staat. Voor deze LX reed ik in een V6ls met dezelfde kleur als de jouwe Blue Lord. Met deze auto heeft mijn dochter en haar gezin ook nog eens 100.000 km gereden. Lang verhaal kort: bezin voor je hem ooit weg wilt doen, want de Thema BLIJFT aan je trekken! Intussen heel veel geluk ermee en veel plezier op deze aangename site!
Forzalanciathemav6

Plaats reactie

Terug naar “Maak kennis!”