een 8.32

Maak hier kennis met de leden van het Lancia Thema Register. We hebben een apart forum om je auto te laten zien, vertel ons hier vooral wie je bent en waarom je de Thema een warm hart toedraagt!
Plaats reactie
Remko
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 apr 2011, 14:29

een 8.32

Bericht door Remko » 03 apr 2011, 09:24

Eindelijk zelf een 8.32,iets wat ik al jaren ambieer,maar hij loopt niet,
ziet er niet tip top uit,ramen werken niet goed,dus een opknapper,
maar wel mijn 8.32 en ga zo kijken en proberen om hem aan de praat te krijgen,
en zal ook ff kijken of ik er wat plaatjes van bij dit bericht kan zetten,
heb een fijne dag verder heb ik dat ook.

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: een 8.32

Bericht door Maarten-Jan » 03 apr 2011, 23:04

Hallo Remko,

Welkom op het Thema forum. Ik denk dat we weten welke je gekocht hebt:

609

Dat wordt een flinke klus, maar ik hoop dat het je lukt deze in ere te herstellen!
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Erwin123
Berichten: 2025
Lid geworden op: 28 dec 2009, 21:35
Locatie: Nieuwegein

Re: een 8.32

Bericht door Erwin123 » 03 apr 2011, 23:32

Welkom en gefeliciteerd met je aanwinst. Ik ben zeer benieuwd naar je vorderingen, dus hou ons op de hoogte.

Remko
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 apr 2011, 14:29

Re: een 8.32

Bericht door Remko » 04 apr 2011, 19:38

gister,zondag dus,de brandstofpomp gedemonteerd,die zat vast,en ook verontrustend wat ik in de tank tegen kwam,iets dat rubber is geweest,dat kwam eruit als sikaflex uit de tube,ook de rubbermanchet waar de pomp in vast zit is aangetast,de pomp heb ik weer aan de praat gekregen,waar een zakmes al niet goed voor is,pomp er weer in en druk in jet systeem,dus starten,hij heeft ongeveer 4 seconden gelopen,dus toch de injectoren eruit denk ik,nieuw filter en wat ik nog meer tegen kom,dan zou hij weer moeten lopen,zal ook proberen wat fotoos te plaatsen,en niet schrikken want zo stond hij er bij,en dan de trekhaak die ooit gemonteerd is door een neanderthaler,maar komt allemaal goed,en maak een topic aan bij projecten,is deze runriek niet voor bedoeld dacht ik.
heb een fijne dag dan heb ik dat ook,Remko
Erwin123 schreef:Welkom en gefeliciteerd met je aanwinst. Ik ben zeer benieuwd naar je vorderingen, dus hou ons op de hoogte.

Plaats reactie

Terug naar “Maak kennis!”