Nieuw nieuw nieuw nieuw

Maak hier kennis met de leden van het Lancia Thema Register. We hebben een apart forum om je auto te laten zien, vertel ons hier vooral wie je bent en waarom je de Thema een warm hart toedraagt!
Plaats reactie
innocenti
Berichten: 191
Lid geworden op: 12 feb 2009, 22:10

Nieuw nieuw nieuw nieuw

Bericht door innocenti » 12 feb 2009, 23:14

Hoi,
Allereerst: Geweldige site!!

Paar dagen geleden een Lancia Thema V6 LX uit 1992 overgenomen van een collega. Het is een "gebruikt" exemplaar met deukjes en krassen. In juli gaat deze auto mijn huidige leaseauto (alfa romeo 147 bj 2005) vervangen. Tot die tijd wil ik het eea aan vernieuwen/ verfraaien. Zo moet er (helaas) wel een trekhaak op (zie berichtje op het forum carroserie).
Ik ben IT-er en heb van oldtimers/ auto's mijn hobby gemaakt. Zo heb ik ook nog een 1979'Innocenti De Tomaso (vandaar mijn inlognaam) en een 1957'cadillac coupe de ville.
Sleutelen kan ik wel, lassen doe ik niet en van de binnenkant van de motor blijf ik ook nog liever af. De Thema wordt een nieuwe ervaring en geeft mij nu al veel plezier!! Ik heb zelf nog geen fotos gemaakt, maar zal er een binnekort een paar plaatsen.
Gr, Innocenti

Gebruikersavatar
wpcastillom
Berichten: 558
Lid geworden op: 10 feb 2009, 18:04
Locatie: Amsterdam

Re: Nieuw nieuw nieuw nieuw

Bericht door wpcastillom » 12 feb 2009, 23:30

Welkom! veel succes met het verfraaien van de V6, zo te horen gaat dat wel goed komen. Zo'n Innocenti De Tomaso ziet er trouwens lekker dik uit!

Gebruikersavatar
Lancialover
Berichten: 625
Lid geworden op: 30 dec 2008, 12:52

Re: Nieuw nieuw nieuw nieuw

Bericht door Lancialover » 13 feb 2009, 12:32

Welkom Innocenti,

Ik ben ook wel heel benieuwd naar foto's van je Innocenti de Tomaso. Erg gaaf wagentje vind ik dat, alhoewel een Innocenti small ook wel wat heeft! 8-)

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nieuw nieuw nieuw nieuw

Bericht door Maarten-Jan » 14 feb 2009, 00:17

Welkom hier, leuk dat je jezelf even voorstelt!

Zelfs een gebruikte LX is weer helemaal top te krijgen. Ik ben ooit achter een LX aan geweest die ook gebruikssporen had. Deze is door iemand anders gekocht en toen helemaal bijgewerkt door een uitdeuker. Daarna gepolijst. Zag er weer als nieuw uit! Succes ermee en plaats maar snel wat foto's.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Gebruikersavatar
Paolo
Berichten: 1671
Lid geworden op: 19 okt 2008, 11:20
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw nieuw nieuw nieuw

Bericht door Paolo » 17 feb 2009, 20:47

Welkom Innocenti!

Gave bak hoor zo'n Thema V6 LX :D. Staat ie al in onze LX-verzamellijst? (zie Forum/Thema Algemeen)
Zo niet, dan is alle informatie meer dan welkom. En foto's natuurlijk!En schroom niet als je vragen
hebt, we helpen je graag verder...
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.

innocenti
Berichten: 191
Lid geworden op: 12 feb 2009, 22:10

Re: Nieuw nieuw nieuw nieuw

Bericht door innocenti » 08 mar 2009, 22:47

Hoi Paolo,
Je kent hem: het is de FX-ZF-27 uit 1992 :!:
Gr,

Gebruikersavatar
Cromapower
Berichten: 1664
Lid geworden op: 19 okt 2008, 01:30
Locatie: Brouwershaven

Re: Nieuw nieuw nieuw nieuw

Bericht door Cromapower » 09 mar 2009, 01:04

Fotooooooo's ;)

Welkom trouwens, ben zelf ook bezig een LX weer netjes te maken.
Lancia Thema 2.0 16V LS, Fiat Croma 2.0 16V, Fiat 131 Volumetrico Abarth, Fiat 131 Panorama en dailydriver Fiat Croma 1.9 MJTD 16V

Plaats reactie

Terug naar “Maak kennis!”