Kennismaking

Maak hier kennis met de leden van het Lancia Thema Register. We hebben een apart forum om je auto te laten zien, vertel ons hier vooral wie je bent en waarom je de Thema een warm hart toedraagt!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 nov 2008, 20:52
Locatie: Roosendaal

Kennismaking

Bericht door andre » 16 mar 2009, 19:52

Hoi,

Ik ben André. Ik ben al een tijdje geregistreerd op deze site. Het kan zijn dat ik een aantal van jullie al eerder per forum ( lanciaforum) gesproken heb. Ontstekingsprobleem (was uiteindelijk toch een verrot alarm) Het wordt tijd voor een kennismaking.

Ik rij sinds 2006 met een 8.32 type 1 van 1988 (alleen in de goede periode van de nl seizoenen) Naast de thema heb ik ook een delta hpe. (staat overigens te koop)

Ik hoop dat ik samen met jullie nuttige info kan uitwisselen om de mooiste thema's op de weg te houden.
Het is een superwagen maar technisch toch wel lastig. (je kan nergens ff goed bij) Ik hoop dat deze website net zo'n succes wordt als de lanciathema.it site. supersite alleen mijn italiaans is een drama, dus ik snap er niks van.

Ik zou graag een foto meesturen maar volgens mij lukt dat niet bij het plaatsen van dit bericht.

Groet en veel succes met de website en de 832 sw
Andre[/img][/img]

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Kennismaking

Bericht door Maarten-Jan » 16 mar 2009, 20:49

Ha Andre,

Van harte welkom. Nog een 8.32 rijder in de gelederen is niet verkeerd!

Ik heb net de riemen van het blok vervangen en ik moet zeggen; ik kon overal erg goed bij (met de motor naast de auto ;) ). Een foto plaatsen: graag! Maak het alleen niet te groot. Ik heb een beveiligig ingesteld tegen te grote foto's. Dan loopt de database zo snel vol en gaan de kosten van de site dramatisch stijgen. Zoals je ziet heb ik ook geen reclame dus ik denk dat ik binnenkort een kleine PayPal actie ga houden om de jaarlijkse fee aan de provider te voldoen.

Je kunt een bijlage (JPG of JPEG) bijsluiten door onder het bericht op "bijlage toevoegen" te klikken. Dan wordt er een upload gestart vanaf je pc en wordt de foto geplaatst zo gauw je het bericht hebt bevestigd. De "Img" knopppen bovenin beeld zijn bedoeld om een externe link naar een plaatje in het bericht te plakken. Dat doe je door op de knop te drukken en dan img=weblocatie]omschrijving van het plaatje{/img] op te tekenen (met een haakje voor de eerste img).
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Gebruikersavatar
Paolo
Berichten: 1671
Lid geworden op: 19 okt 2008, 11:20
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Kennismaking

Bericht door Paolo » 16 mar 2009, 21:23

Welkom André!
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.

Gebruikersavatar
andre
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 nov 2008, 20:52
Locatie: Roosendaal

Re: Kennismaking

Bericht door andre » 17 mar 2009, 20:20

Had ik toch met mijn neus gekeken. Hierbij de bijbehorende foto.
Andre
Bijlagen
IMG_2055a.jpg

Gebruikersavatar
Cromapower
Berichten: 1664
Lid geworden op: 19 okt 2008, 01:30
Locatie: Brouwershaven

Re: Kennismaking

Bericht door Cromapower » 17 mar 2009, 20:36

Mooi setje zo hoor, welkom trouwens.
Lancia Thema 2.0 16V LS, Fiat Croma 2.0 16V, Fiat 131 Volumetrico Abarth, Fiat 131 Panorama en dailydriver Fiat Croma 1.9 MJTD 16V

Plaats reactie

Terug naar “Maak kennis!”