Hoi, kom me hier orienteren

Maak hier kennis met de leden van het Lancia Thema Register. We hebben een apart forum om je auto te laten zien, vertel ons hier vooral wie je bent en waarom je de Thema een warm hart toedraagt!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Popcorn
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 nov 2014, 12:05

Hoi, kom me hier orienteren

Bericht door Popcorn » 25 nov 2014, 09:12

Hoi, ik heb me hier aangemeld omdat mijn man en ik overwegen een Lancia Thema aan te schaffen. Met de gezinsuitbreiding in het vooruitzicht is het tijd voor een wat grotere auto en ik vind het oudere model (uit de 80’s) van de Lancia Thema erg mooi. Ik heb alleen niet zo veel verstand van auto’s, maar ik wil me toch graag goed orienteren, dus ik heb besloten hier eens wat rond te komen snuffelen, zodat ik ook wat verstandige dingen kan zeggen bij de aankoop.

Groetjes,
Janet

Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 1813
Lid geworden op: 07 mar 2009, 13:00
Locatie: Baarn

Re: Hoi, kom me hier orienteren

Bericht door Frank » 26 nov 2014, 00:06

Welkom, Janet! Ik denk dat je hier aan het goede adres bent voor aankoopadvies voor de Thema. Hebben jullie wel ervaring met oudere auto's?
Nu: Fiat Bravo T-jet 150 Emotion (2008)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)

Gebruikersavatar
Paolo
Berichten: 1671
Lid geworden op: 19 okt 2008, 11:20
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hoi, kom me hier orienteren

Bericht door Paolo » 26 nov 2014, 08:31

Welkom Janet! Goede keuze. Een Thema is qua ruimte aanbod een hele fijne familiewagen. Helemaal als je kiest voor de SW uitvoering. Thema's hebben relatief weinig slechte punten. Helaas komt achterstallig onderhoud relatief vaak voor. Maar daar is met behulp van ons goed mee om te gaan. Schroom niet je vragen met ons te delen.

Pas verder op voor te goedkope auto's. Daar ben je in de regel meer aan kwijt dan bij het kopen van een goede (en dus duurder) exemplaar. En je voorkomt er een hoop frustratie mee. Hier een voorbeeld van een hele goede:

http://voorraad.autobedrijfluucvos.nl/z ... =3156&pw=1
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.

Gebruikersavatar
Popcorn
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 nov 2014, 12:05

Re: Hoi, kom me hier orienteren

Bericht door Popcorn » 26 nov 2014, 12:18

Bedankt mannen. Ik heb zelf niet veel ervaring met oudere modellen, maar bepaalde familieleden zijn er naar eigen zeggen wel handig mee, dus ik denk dat het allemaal wel in orde komt :)

Plaats reactie

Terug naar “Maak kennis!”