wie ben ik en wat doe ik hier

Maak hier kennis met de leden van het Lancia Thema Register. We hebben een apart forum om je auto te laten zien, vertel ons hier vooral wie je bent en waarom je de Thema een warm hart toedraagt!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan Willem
Donateur 2009
Berichten: 280
Lid geworden op: 26 okt 2008, 14:04

wie ben ik en wat doe ik hier

Bericht door Jan Willem » 26 okt 2008, 16:17

Ik ben Jan Willem, ik heb een Lancia Kappa 3.0 SW en een .... Cabrio 2.0 Special Edition en jawel, deze laatste is ook in Italië, in Turijn bij Bertone geproduceerd.

Einge jaren geleden heb ik 4 jaar lang met veel plezier in een Thema ie16V SW rondgereden, maar de komst van een grotere "auto van de zaak", de wens voor een cabriootje en veel te verwachten onderhoud aan de Thema (riemen, remmen, kleppen stellen en klepgeleiders) waren voldoende aanleiding voor verkoop.
Vorig jaar was de verhoging van de bijtelling voldoende aanleiding om weer eens wat rond te kijken. Ik vond een Thema LS 3.0 SW aut bij de eigenaar van mijn eigen oude Thema ie16V SW, maar voor het tot verkoop kwam bleek deze door de belastingdienst in beslag genomen te zijn.

Daarna vond ik een een Kappa SW met leer, airco en schuifdak (en ook een V6), die ik toen maar kocht. Weer een paar maanden later kwam ik de Thema 3.0 LS SW weer tegen, maar ten opzichte van mijn Kappa viel die toch wel tegen. Het verstand zegt dat de Kappa SW met zijn geheel verzinkt carrosserie beter bestand is tegen buiten staan, hij is ook veel stijver, maar een mooie Thema SW LX............

Al met al hoop en verwacht ik dat M-J met dit forum en deze site ons liefhebbers van Thema's en toch ook wel Kappa's ons een dienst bewijst!
Bertone en Pininfarina maken een goed koppel, het is nog mooier als Giugiaro ook meehelpt

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: wie ben ik en wat doe ik hier

Bericht door Maarten-Jan » 26 okt 2008, 17:35

Van harte welkom! Goed te zien dat zoveel liefhebbers de weg weten te vinden naar deze plekken op het web!
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Plaats reactie

Terug naar “Maak kennis!”