Hallo Thema liefhebbers

Maak hier kennis met de leden van het Lancia Thema Register. We hebben een apart forum om je auto te laten zien, vertel ons hier vooral wie je bent en waarom je de Thema een warm hart toedraagt!
Plaats reactie
Peter
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jul 2009, 20:43

Hallo Thema liefhebbers

Bericht door Peter » 09 jul 2009, 21:08

Ik ben Peter en ik heb me net aangemeld op jullie forum :D
Niet omdat ik een Thema heb gekocht, maar...omdat ik van plan ben om er een aan te schaffen.
Ik heb me al een beetje ingelezen over de Lancia Thema en ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat
dit voor ons een ideale auto is.
Het ingetogen uiterlijk, de exclusiviteit en luxe en de prestaties maken dit voor mij een perfecte combinatie.

Mijn autogeschiedenis heeft tot op heden voornamelijk bestaan uit Alfa Romeo's:
33 1.7ie / Giulia super 1966 / 90 2.0 ie / Giulietta 2.0 / Giulia 1600 spider 1965 / 90 2.5 QO / 155 2.0 /

mbt de Lancia's ben ik m.n. gecharmeerd van: Thema / flavia-2000 / Flaminia PF coupé / en nog een heleboel die ruim boven mijn budget liggen.

Qua type zit ik dan te denken aan een Turbo en dan bij voorkeur ook nog een SW.
En als uitsmijter ook nog een in de best mogelijke staat.
Het is mij is overigens opgevallen dat er zoveel 8.32 ers te koop staan! Onderhoudskosten? :?:

Dus als jullie er een weten die aan het bovenstaande voldoet, dan hoor ik 't graag

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Hallo Thema liefhebbers

Bericht door Maarten-Jan » 09 jul 2009, 23:41

Ha Peter,
Welkom op het forum. Hier kun je zoveel lezen over de Thema dat je ook een goed onderbouwde keuze voor een auto kunt maken!
Een turbo SW is erg moeilijk te vinden in goede staat. Ik heb nog wel een Thema turbo sedan in de aanbieding in bijna perfecte staat.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Peter
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jul 2009, 20:43

Re: Hallo Thema liefhebbers

Bericht door Peter » 09 jul 2009, 23:47

Ik ben benieuwd, Maarten-Jan
Heb je wat meer info / foto's voor me

Trouwens, TOPwebsite voor de Lancia Thema.

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Hallo Thema liefhebbers

Bericht door Maarten-Jan » 09 jul 2009, 23:51

Mijn trots: Een Thema ie Turbo van de eerste generatie. In perfecte, roestvrije staat. Complimenten van de keurmeester tijdens steekproef in 2007. Te koop omdat ik al een mooie SW heb (en nog een en nog een etc.).

Bedankt voor je compliment. We proberen de Thema liefhebber hier in de watten te leggen!
Bijlagen
PC210059.jpg
PC210061.jpg
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Plaats reactie

Terug naar “Maak kennis!”