FF voorstellen

Maak hier kennis met de leden van het Lancia Thema Register. We hebben een apart forum om je auto te laten zien, vertel ons hier vooral wie je bent en waarom je de Thema een warm hart toedraagt!
Mondialseeker
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 mei 2010, 12:44

Re: FF voorstellen

Bericht door Mondialseeker » 13 dec 2013, 21:49

Erwin123 schreef:Leuk verslag. Voor mij zeer herkenbaar. Fraai, een donkerblauw interieur - staat waarschijnlijk zeer chique, beter als zwart of wit in ieder geval. Heb je nog een paar extra foto's van deze bolide?

Ga je 'm nog terugbouwen naar Europese norm?

Leuk dat je speurtocht doorzet, ben benieuwd wat het gaat worden.
Hey,
er loopt hier in de buurt nog een Mondial QV met hetzelfde ext kleur, maar met rood interieur. Dit gaat leuk worden volgend jaar op de meetings, kunnen we lekker naast elkaar parkeren :geek:
De cats moeten er uit, ik heb al contacten om straight pipes te laten maken en in de plaats te zetten. Ook moet ik deze winter de US bumpers wat inkorten, enkel kwestie van de stalen pinnen waarop de bumper rust wat af te zagen.
Ook het systeem om de bij koude start de motor op 3000rpm te houden om zodoende de motor rapper warm te krijgen en zo sneller de cats op te warmen en een schonere uitstoot te hebben is al omzeild. Was ook enkel op de US modellen, maar staat l*llig als je dan aan de lichten staat met een motor op 3000rpm :sick: Dan moet je niet te veel rondkijken, IEDEREEN staart je dan aan.
Wat betreft uitbreiding van de garage. Ik heb zicht op een mooie dubbele extra garage eind 2014 - begin 2015. Dan is het gewoon kwestie van welke van de twee die mijn pad het eerste kruist, de andere komt er dan ook nog wel.
greets
Jurgen
Bijlagen
ferrari (6).JPG
DSC_9486.JPG
DSC_9272.JPG
DSC_9487.JPG

Gebruikersavatar
Paolo
Berichten: 1671
Lid geworden op: 19 okt 2008, 11:20
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: FF voorstellen

Bericht door Paolo » 14 dec 2013, 12:37

Leuk verhaal Jurgen! Dank voor je uitvoerige verslag. :thumbup:
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.

jos832
Berichten: 751
Lid geworden op: 21 apr 2010, 15:33
Locatie: Elsas - Frankrijk

Re: FF voorstellen

Bericht door jos832 » 14 dec 2013, 17:33

Super Jurgen! Gefeliciteerd :thumbup:
Zeker met deze mooie en unieke kleurstelling!

Plaats reactie

Terug naar “Maak kennis!”