Italiaans decor voor Lancia Kappa

Deel hier bijzondere plekken waar je met je Thema (of andere Italiaanse bolide) bent geweest en waar je een mooie foto van hebt of een leuke herinnering.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Italiaans decor voor Lancia Kappa

Bericht door Maarten-Jan » 12 nov 2008, 20:38

Voor een aantal wel een bekend plaatje. Zes maand na de vakantie in Italie viel er een brief justitie uit Italie op de mat. Hierin een mooie brief met een URL naar een website. Op die site stond deze foto en in de brief de mededeling dat we 170 euro extra aan onze valantie uit moesten geven....

Ik wist dat er een flitspaal stond, maar in een parkeergarage was net door een onbekende, een deuk in onze rechterflank gereden. Hier had ik zo de pest aan dat ik de paal vergat. Zo werd deze schade extra duur... Je kunt deze schade trouwens zien op de foto. De B-stijl loopt anders dan dat hij zou moeten.
Bijlagen
Zie bovenbalk voor details
Zie bovenbalk voor details
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Gebruikersavatar
Hans8V
Donateur 2011
Berichten: 1572
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:16
Locatie: Zwolle

Re: Italiaans decor voor Lancia Kappa

Bericht door Hans8V » 14 nov 2008, 19:48

Tja, wel 90 rijden waar je maar 70 mag!!! En dan in die drukte!!
Net zulke nuttige flitspalen in Italië dus.
Viel me in Portugal op dat daar in de kleine dorpjes op de hoofdkruising een verkeerslicht (met flitskast!) staat welke door een snelheidssensor op rood gaat. Dus als je te hard rijd moet je toch voor het verkeerslicht wachten, wel effectief dus. En die flitslocaties hebben dan ook wat met veiligheid te maken!
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75

Plaats reactie

Terug naar “Ontdek je Thema plekje...”