Thema invoeren
Re: Thema invoeren
http://link.marktplaats.nl/248869242
The story continues.
Wat de beweegredenen van Alberto ook mogen zijn qua verkoop, deze LX gaat wel een erg "moeilijk"leven tegemoet met alle perikelen zo. Is dus nog steeds niet ingevoerd.
Misschien kan Alberto uitsluitsel geven over de stand van zaken mbt invoerperikelen??
The story continues.
Wat de beweegredenen van Alberto ook mogen zijn qua verkoop, deze LX gaat wel een erg "moeilijk"leven tegemoet met alle perikelen zo. Is dus nog steeds niet ingevoerd.
Misschien kan Alberto uitsluitsel geven over de stand van zaken mbt invoerperikelen??
Re: Thema invoeren
Dat gedoe met sleutels en sloten heeft hij zo te zien wel opgelost, nu nog een kenteken...
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75
Re: Thema invoeren
Moet toch lukken...!
Ik zou het graag willen proberen, mooie wagen.
Ik zou het graag willen proberen, mooie wagen.
Y 1.2 16v Elefantino Rosso '99
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
Re: Thema invoeren
Go for it Ard.
Ps: de coupe wordt nu onder handen genomen om e.e.a op te frissen en te vervangen, daarna hopelijk genieten naar Italia.
Ps: de coupe wordt nu onder handen genomen om e.e.a op te frissen en te vervangen, daarna hopelijk genieten naar Italia.
Re: Thema invoeren
Willen en kunnen blijft toch een wereld van verschil helaas...
Je hebt die Coupe dus gekocht!? Mooie wagen! Wat moet er aan gebeuren?
Je hebt die Coupe dus gekocht!? Mooie wagen! Wat moet er aan gebeuren?
Y 1.2 16v Elefantino Rosso '99
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 21 feb 2009, 09:36
Re: Thema invoeren
Hallo jongens,
Sorry voor mijn late reactie, ben een tijdje niet op deze site geweest!
Ik heb nog geen actie ondernomen wat betreft invoer, laat het voorlopig zo. Heb nog 2 kappa's die ik rijdend moet houden en dat is wel eventjes genoeg zo. Geen kenteken is dan nog altijd goedkoper dan schorsen. Kan dus nog niet met jullie delen wat de ervaringen zijn qua invoer, maar dit moet te doen zijn! Thema staat nu netjes onder dak en staat niet in de weg.
Sleutelprobleem is gelukkig opgelost: ik heb een sleutelboer in Arnhem gevonden die adhv kofferbak slotcilinder de oorspronkelijke sleutel heeft kunnen maken, grande. Wel € 50 verder maar goed, altijd nog goedkoper dan die moderne sleutels met chip erin.
Heb laatst stiekem even een rondje gereden met de auto, fenomenaal! Rijdt erg goed, strak op de weg, klein gaatje in de uitlaat volgens mij, verder geen rare dingen kunnen ontdekken. Alles werkt zoals het hoort, airco ijskoud etc. Dus ben erg blij met mijn aanschaf!
Groeten,
Alberto
Sorry voor mijn late reactie, ben een tijdje niet op deze site geweest!
Ik heb nog geen actie ondernomen wat betreft invoer, laat het voorlopig zo. Heb nog 2 kappa's die ik rijdend moet houden en dat is wel eventjes genoeg zo. Geen kenteken is dan nog altijd goedkoper dan schorsen. Kan dus nog niet met jullie delen wat de ervaringen zijn qua invoer, maar dit moet te doen zijn! Thema staat nu netjes onder dak en staat niet in de weg.
Sleutelprobleem is gelukkig opgelost: ik heb een sleutelboer in Arnhem gevonden die adhv kofferbak slotcilinder de oorspronkelijke sleutel heeft kunnen maken, grande. Wel € 50 verder maar goed, altijd nog goedkoper dan die moderne sleutels met chip erin.
Heb laatst stiekem even een rondje gereden met de auto, fenomenaal! Rijdt erg goed, strak op de weg, klein gaatje in de uitlaat volgens mij, verder geen rare dingen kunnen ontdekken. Alles werkt zoals het hoort, airco ijskoud etc. Dus ben erg blij met mijn aanschaf!
Groeten,
Alberto
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 21 feb 2009, 09:36
Hoera!
Hoera!
Mijn Thema Turbo 16V LX is nu officieel geboren in Nederland.
Vorige week langs de RDW gegaan, en of het aan de poppetjes in mijn ogen lag of mijn vriendelijke lach naar de baliedame, ik weet het niet, maar hij kwam er zo door! Ze moest wel even naar achteren om geniepig te fluisteren met haar collega over de papieren, maar ze kwamt terug met een JA. Dus dat was meevaller 1.
Meevaller 2 was het feit dat hij niet als LX is ingevoerd, maar als 'gewone' Turbo 16V. Wat weer een leuk bedrag scheelt in BPM. 2x keer alaaf voor mijn thema dus Als bewijs mijn nieuwe kenteken:
85-KFF-6
Nog even platen halen, en dan naar Arendse rijden voor grote beurt, distributie en apk.
Benieuwd wat er aan moet gebeuren na ongeveer 8 jaar stilstand
En dan rijden maar! Ik houd jullie op de hoogte van mijn ervaringen!
Groeten,
Alberto
Mijn Thema Turbo 16V LX is nu officieel geboren in Nederland.
Vorige week langs de RDW gegaan, en of het aan de poppetjes in mijn ogen lag of mijn vriendelijke lach naar de baliedame, ik weet het niet, maar hij kwam er zo door! Ze moest wel even naar achteren om geniepig te fluisteren met haar collega over de papieren, maar ze kwamt terug met een JA. Dus dat was meevaller 1.
Meevaller 2 was het feit dat hij niet als LX is ingevoerd, maar als 'gewone' Turbo 16V. Wat weer een leuk bedrag scheelt in BPM. 2x keer alaaf voor mijn thema dus Als bewijs mijn nieuwe kenteken:
85-KFF-6
Nog even platen halen, en dan naar Arendse rijden voor grote beurt, distributie en apk.
Benieuwd wat er aan moet gebeuren na ongeveer 8 jaar stilstand
En dan rijden maar! Ik houd jullie op de hoogte van mijn ervaringen!
Groeten,
Alberto
Re: Thema invoeren
Gefeliciteerd!!
Wel leuk om een Thema met zo'n nieuw kenteken te hebben, lijkt me.
Nu idd zorgen dat je technisch geen verassingen meer tegenkomt Denk ook aan de roest trouwens...
Wel leuk om een Thema met zo'n nieuw kenteken te hebben, lijkt me.
Nu idd zorgen dat je technisch geen verassingen meer tegenkomt Denk ook aan de roest trouwens...
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 21 feb 2009, 09:36
Re: Thema invoeren
Qua roest is ie volgens mij erg goed, als de zichtbare plaatdelen een voorteken zijn voor de rest in ieder geval wel. Hij heeft alleen een klein roestpuntje midden boven achterraam, verder strak. De auto geeft me op elk gebied een goed gevoel, zowel rijden als staat, dus ik heb nu al een band opgebouwd met mijn schoonheid
LX'je en ik hadden even een stroeve strart zonder sleutels en twijfelachtige papieren, maar nu zijn we toch echt goed bezig. Iemand de laatste tijd nog contact gehad met mijn grootste vriend, Gerard Strick?
Zijn liefhebberij voor de thema heeft hem er niet van kunnen weerhouden om recent berichten te plaatsen op het forum en hij is inmiddels weer in het bezit van een Thema Turbo 16V las ik. Helaas heeft hij nog niet genoeg moed bij elkaar kunnen rapen om contact met mij op te nemen...ondanks vele pogingen van mijn kant. Trouwens, Paolo, hulde aan je grandioze opmerking: 'zitten er wel sleutels bij' bij zijn kappa die hij hier op het marktplaatsdeel te koop heeft gehad . Gerard, als je dit lees (vast), bel me gewoon eens joh. Kunnen we het er over hebben.
Genoeg over tha past, tijd voor de rooskleurige thematoekomst:
Mijn plannen zijn de auto een heeuule grote beurt met riem te geven en hem dan als weekend auto in te zetten, voor de grotere afstanden wel te verstaan. En ik sta te popelen om de eerstvolgende Thema Meeting mee te maken, ben net te laat las ik. Houten ga ik helaas ook niet redden dit weekend.
Ik houd jullie op de hoogte!
LX'je en ik hadden even een stroeve strart zonder sleutels en twijfelachtige papieren, maar nu zijn we toch echt goed bezig. Iemand de laatste tijd nog contact gehad met mijn grootste vriend, Gerard Strick?
Zijn liefhebberij voor de thema heeft hem er niet van kunnen weerhouden om recent berichten te plaatsen op het forum en hij is inmiddels weer in het bezit van een Thema Turbo 16V las ik. Helaas heeft hij nog niet genoeg moed bij elkaar kunnen rapen om contact met mij op te nemen...ondanks vele pogingen van mijn kant. Trouwens, Paolo, hulde aan je grandioze opmerking: 'zitten er wel sleutels bij' bij zijn kappa die hij hier op het marktplaatsdeel te koop heeft gehad . Gerard, als je dit lees (vast), bel me gewoon eens joh. Kunnen we het er over hebben.
Genoeg over tha past, tijd voor de rooskleurige thematoekomst:
Mijn plannen zijn de auto een heeuule grote beurt met riem te geven en hem dan als weekend auto in te zetten, voor de grotere afstanden wel te verstaan. En ik sta te popelen om de eerstvolgende Thema Meeting mee te maken, ben net te laat las ik. Houten ga ik helaas ook niet redden dit weekend.
Ik houd jullie op de hoogte!
Re: Thema invoeren
Eind goed al goed!
Veel succes met je nieuwe liefde...
Ik ben benieuwd wat je nu aan BPM kwijt was?
Veel succes met je nieuwe liefde...
Ik ben benieuwd wat je nu aan BPM kwijt was?
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971.