Lancia R.I.P.
Re: Lancia R.I.P.
Ik vind persoonlijk hamburgers en pasta geen fijne combi, dus laten we het alstublieft ook bij Italiaanse motoren houden in Italiaanse auto's.
Re: Lancia R.I.P.
Kijk maar naar oa de Brera, ook geen topper met de GM V6 voorin... Had dat model uitgebracht met een Italiaanse V6 op de achterwielen en hup, verkoop skyhigh!
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971.
Re: Lancia R.I.P.
Laatste fijne Alfa's:
- GT 3.2 V6
- 166 3.2 TI
De Brera, Spider en 159 V6 zijn minder snel en missen het overbekende Alfa V6 geluid.
- GT 3.2 V6
- 166 3.2 TI
De Brera, Spider en 159 V6 zijn minder snel en missen het overbekende Alfa V6 geluid.
Re: Lancia R.I.P.
De "nieuwe" V6 met multi-air technology komt ook bij chrysler vandaan
If you're not breaking parts, you're not making enough power!
Lancia Thema 16V Turbo LS Berlina Tipo 3
Lancia Thema 16V Turbo LX Berlina Tipo 3
Honda VTR SP-1 V-Twin
Lancia Thema 16V Turbo LS Berlina Tipo 3
Lancia Thema 16V Turbo LX Berlina Tipo 3
Honda VTR SP-1 V-Twin
- webturbo
- Donateur 2011
- Berichten: 1351
- Lid geworden op: 02 nov 2009, 17:30
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
Re: Lancia R.I.P.
Och, een Delta V8 zie ik dan wel weer zitten
Re: Lancia R.I.P.
Met gat in de motorkap voor de blower!
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971.
- GammaKappa
- Donateur 2011
- Berichten: 583
- Lid geworden op: 19 okt 2008, 21:18
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Lancia R.I.P.
heel triest bericht en waarom denkt amico Machionne dat Chryslerbadges wel gaan verkopen in Europa ???
Dat lukte met de 1308 en Horizon destijds ook niet...
Heb helemaal niks met Chrysler en überhaupt niet met Amerikaanse producten.
Dan nog een Thesis zoals Rick zegt en dan is het over.
Of in Italië kopen inderdaad.
PS zal Halan blij mee zijn, dat ze Chryslerdealer worden...
Dat lukte met de 1308 en Horizon destijds ook niet...
Heb helemaal niks met Chrysler en überhaupt niet met Amerikaanse producten.
Dan nog een Thesis zoals Rick zegt en dan is het over.
Of in Italië kopen inderdaad.
PS zal Halan blij mee zijn, dat ze Chryslerdealer worden...
Gamma | Kappa | Lybra | Beta | Sei
Re: Lancia R.I.P.
Ik ben in eerste instantie ook nog niet al te negatief. Theoretisch had Sergio Marchionne de stekker er nu al uit kunnen trekken. Ik heb de 'cijfertjes' van Lancia nooit gezien, maar heb het sterke vermoeden dat er al minimaal 10 jaar geen dubbeltje winst is gemaakt.
Wellicht dat het in Amerika lukt (wet van de grote getallen) om voldoende Lancia's met Chrysler-badge weg te zetten en de kosten voor de ontwikkeling van de huidige modellen terug te verdienen en voor toekomstige modellen te rechtvaardigen. Er wonen voldoende Italianen in The States....
Getuige de manier waarop de Lancia's de afgelopen jaren gestyled zijn is er on Italië nog voldoende bewustzijn van de heritage van Lancia. Ik maak me er dan ook geen zorgen over dat de grote Lancia's gerebadgte Chryslers zullen worden.
En, al eerder aangegeven, die 3.5l V6 en de 5.4l V8 (Hemi) daar is niet veel mis mee.
Qua innovatie is het inderdaad al jaren niks meer. Jammer dat het Fiat concern hier niet wat bewuster mee omgaat, want ze hebben toch de afgelopen jaren heel wat interessante vernieuwingen geïntroduceerd die via Affa of Fiat bij de consument terecht zijn gekomen.
Laten we afwachten. Lancia is still alive, en onze Thema's ook
Wellicht dat het in Amerika lukt (wet van de grote getallen) om voldoende Lancia's met Chrysler-badge weg te zetten en de kosten voor de ontwikkeling van de huidige modellen terug te verdienen en voor toekomstige modellen te rechtvaardigen. Er wonen voldoende Italianen in The States....
Getuige de manier waarop de Lancia's de afgelopen jaren gestyled zijn is er on Italië nog voldoende bewustzijn van de heritage van Lancia. Ik maak me er dan ook geen zorgen over dat de grote Lancia's gerebadgte Chryslers zullen worden.
En, al eerder aangegeven, die 3.5l V6 en de 5.4l V8 (Hemi) daar is niet veel mis mee.
Qua innovatie is het inderdaad al jaren niks meer. Jammer dat het Fiat concern hier niet wat bewuster mee omgaat, want ze hebben toch de afgelopen jaren heel wat interessante vernieuwingen geïntroduceerd die via Affa of Fiat bij de consument terecht zijn gekomen.
Laten we afwachten. Lancia is still alive, en onze Thema's ook
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
Re: Lancia R.I.P.
Slik. De laatste alinea uit dit bericht belooft niet al te veel goeds:
http://www.automobielmanagement.nl/nieu ... ieuwe+naam
http://www.automobielmanagement.nl/nieu ... ieuwe+naam
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
-
- Berichten: 684
- Lid geworden op: 18 feb 2009, 02:00
Re: Lancia R.I.P.
Die zag ik al een beetje aankomen, maar evengoed diep triest. Ik ken geen verkoopcijfers, maar ik kan me voorstellen dat de huidige Lancia´s in Nederland als Chrysler misschien nog wel beter zouden verkopen. Vergeleken met de oude 300c zie ik wel heeel weinig nieuwe Thema´s rondrijden