Thema 16V serie 3 te koop

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Thema 16V serie 3 te koop

Bericht door Maarten-Jan » 27 jun 2012, 18:53

Beste forummers,

Omdat er wat aanwas is verkoop ik de Thema 16V. Deze heb ik net helemaal in orde gemaakt. Recente APK, nieuwe distributie en remmenrevisie ondergaan. Er is bijvoorbeeld een nieuwe achterremklauw geplaatst. Auto rijdt prettig en doet het goed. We hebben er zo'n 7500 km mee gereden. Het was de bedoeling de auto te redden en dat is gelukt! De kilometerteller staat op zo'n 280dkm. Het interieur is redelijk netjes (neerklapbare achterbank!). Wel veel rullen maar niet gescheurd. Ik vraag niet de hoofdprijs, zeker niet voor een auto met een recente APK. Het gaat mij erom dat de auto blijft rijden. Groot voordeel is dat de auto nauwelijks of geen roest heeft. Wel heeft hij wat deuken en krassen rondom. Airco doet het niet, maar zal een kwestie van bijvullen zijn. Het rechtervoorscherm is niet mooi, deze heeft sporen van een aanrijding. Ik kan dit nog voor je vervangen, of los bij leveren. De LX wielen houd ik zelf. Auto wordt geleverd met standaard lichtmetaal.

Prijs € 650,-
Bijlagen
IMG_20120412_203006.jpg
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Lancia DJV
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mei 2012, 17:38

Re: Thema 16V serie 3 te koop

Bericht door Lancia DJV » 27 jun 2012, 23:01

Dag Maarten-Jan,

Mooie Thema! Zou de broer van de JV-RL-84 kunnen zijn (nog bedankt voor je reactie).
Momenteel ben ik nog student (en Lancia liefhebber). Ik snap dat voor een vraagprijs van € 750,- ik niet de wereld kan verwachten, maar waar zou ik tegen aan kunnen lopen? Hoe zijn de banden? Hoe staat het met de uitlaat etc? Heb je nog meer foto's van binnen- en buitenkant?
M.b.t. het voorscherm, wat houdt het 'regelen' in, gelet op de vraagprijs van € 750,-?

Vriendelijke groet,

Derk Jan

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Thema 16V serie 3 te koop

Bericht door Maarten-Jan » 28 jun 2012, 17:51

Tsja, dat is natuurlijk lastig. Wij gebruiken hem als auto voor mijn vriendin. Hij moet het altijd doen omdat ze ermee naar afspraken rijdt. Ik vind het een lekkere auto, hij rijdt erg prettig. Voelt goed. De auto is altijd in onderhoud geweest bij Leo Arendse en was van oudere mensen, vandaar de beschadigingen. Ik heb erg veel vervangen onderdelen gezien en daardoor erg te spreken over hoe de auto er nu bij staat.

De voorpijp van de uitlaat was lek en heb ik dichtgeplakt. Voor de volgende APK zul je dit weer moeten plakken. Geen echt groot probleem maar deze voorpijp kost meer dan de vraagprijs van de auto.... De rest van de uitlaat is vrij recent vervangen!

Het voorscherm kunnen we in overleg erbij leveren (kun je hem, zelf vervangen) of zet ik er voor je op.

Foto's staan hier
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Thema 16V serie 3 te koop

Bericht door Maarten-Jan » 28 jun 2012, 18:12

Oh ja, de wielen horen er zoals gezegd niet bij. De auto wordt geleverd met de wielen van deze auto:
Afbeelding

Deze hebben waarschijnlijk voldoende profiel en zijn dus in orde.

Over onderdelen hoef je je geen zorgen te maken. Als er iets vervangen zou moeten worden heb ik erg veel op voorraad.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Gebruikersavatar
webturbo
Donateur 2011
Berichten: 1351
Lid geworden op: 02 nov 2009, 17:30
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Re: Thema 16V serie 3 te koop

Bericht door webturbo » 30 jun 2012, 13:00

En de voorpijp kun je altijd nog laten namaken of repareren door een van de "sportuitlaten op maat" zaken.
Afbeelding

Lancia DJV
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mei 2012, 17:38

Re: Thema 16V serie 3 te koop

Bericht door Lancia DJV » 01 jul 2012, 13:10

Dag Maarten-Jan,

Het is iets anders gelopen. Ik kan de Alfa 146 van mijn vader overnemen.
Deze wagen ken ik goed en heeft relatief weinig km's gereden.
Nog veel succes met de verkoop van je Thema, dat lukt vast wel, het is een mooie auto.

Vriendelijke groet,

Derk Jan

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Thema 16V serie 3 te koop

Bericht door Maarten-Jan » 02 jul 2012, 09:42

Prima, veel plezier met de Alfa.

Vraagprijs gewijzigd in prijs € 650,-
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Gebruikersavatar
barolo
Berichten: 259
Lid geworden op: 01 dec 2011, 13:10
Locatie: Leeuwarden

Re: Thema 16V serie 3 te koop

Bericht door barolo » 02 jul 2012, 13:14

wel een mooie auto als winterThema,

Gebruikersavatar
Paolo
Berichten: 1671
Lid geworden op: 19 okt 2008, 11:20
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Thema 16V serie 3 te koop

Bericht door Paolo » 02 jul 2012, 19:24

Winter? Brrrrr... Ander onderwerp graag.
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Thema 16V serie 3 te koop

Bericht door Maarten-Jan » 06 sep 2012, 20:56

Toch gaan we weer richting herfst-winter. Graag verkoop ik hem aan een liefhebber. Die liefhebber kan ik mededelen dat inmiddels de koppelingsgever en nemer vernieuwd zijn en dat binnenkort ook de koppeling vervangen wordt. Helaas zal ik deze auto moeten gaan slopen als hij niet spoedig verkocht wordt.
Mocht je interesse hebben, meld dat dan. Het is een erg prettig rijdende Thema die ook lekker pittig doorrijdt. Technisch up to date, carrosserie nagenoeg roestvrij maar niet gheel netjes.
PICT0001.jpg
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Plaats reactie

Terug naar “Auto's”