Even schrikken

Als je op- of aanmerkingen of wensen hebt die te maken hebben met de site, plaats die dan hier, desnoods met een poll
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Even schrikken

Bericht door Maarten-Jan » 17 feb 2020, 11:06

Vol goede moed ging ik gisteravond een update van het forum uitvoeren. Doorgaans duurt dit maar even. Nu mislukte het en ging het forum offline. Het werd later en later en het lukte maar niet om de backup die ik altijd vantevoren maak te herstellen. Gelukkig heeft de provider dit vanochtend wel gedaan en werkt het weer! Pfoeh, gelukkig maar.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Gebruikersavatar
Daniel_25
Berichten: 552
Lid geworden op: 08 mei 2010, 15:44
Locatie: Regio twente.

Re: Even schrikken

Bericht door Daniel_25 » 17 feb 2020, 13:57

Veel keuze is er niet meer tegenwoordig, want een niet “up to date” website is snel een gehackte website. Ik ben blij dat ik geen forum hoef te onderhouden.
Heel erg bedankt voor het forum! :thumbup:

Gebruikersavatar
Hans8V
Donateur 2011
Berichten: 1572
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:16
Locatie: Zwolle

Re: Even schrikken

Bericht door Hans8V » 17 feb 2020, 23:25

Fijn dat het weer werkt!
Maar de update moet dan nog wel, binnenkort dus even Under Construction?
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Even schrikken

Bericht door Maarten-Jan » 18 feb 2020, 07:26

Klopt, de update gaat nog plaatsvinden. Net als een verkleining van heel wat bijgesloten foto's. In een periode toen ik deze nog niet automatisch comprimeerde zijn er foto's geplaatst van 9MB per stuk. De bijlagen nemen nu bijna 1,8GB in beslag en dat is teveel. Ik ga die dus verkleinen en dan weer terugplaatsen. Verwijderen is in verband met historie opbouw op het forum wat mij betreft niet wenselijk. Er zijn al zoveel fora die geen foto's tonen in oudere berichten, juist als je daarnaar eigenlijk op zoek bent.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Plaats reactie

Terug naar “Over de site of het forum”