Auto Italia in Houten

Is er binnenkort een evenement waar Lancia Thema liefhebbers naartoe zouden moeten? Plaats het hier

Ik kom ook naar Houten en wel op

zaterdag 19 november
1
14%
zondag 20 november
6
86%
 
Totaal aantal stemmen: 7

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Auto Italia in Houten

Bericht door Maarten-Jan » 23 okt 2011, 10:24

Autobeurs Auto-Italia-Houten

19-20 november maakt men kennis met werkelijk alle facetten van de Italiaanse auto-industrie. Ruim 20 Italiaanse autoclubs presenteren zich in Houten net als vrijwel de gehele Italiaanse autobranche van Nederland: Alfa Romeo, Abarth, Bizzarrini, De Tomaso, Ferrari, Fiat, Lamborghini, Lancia, Maserati. Maar ook scooters van Vespa, onderdelen, interessante automobilia, kleding, wijnen, sieraden en delicatessen. De geur van pizza en espresso. Dit maakt de beurs leuk voor dames én heren!

Thema: Frankrijk nu ook welkom in Houten!
Franse en Italiaanse auto’s hebben altijd veel gemeen. De Italianen en Fransen hebben als buurland immers dezelfde Mediterrane levenswijze! Italiaanse auto-ontwerpers en kunstenaars gingen naar Frankrijk en andersom.
Welke Italië-liefhebber is nou niet gecharmeerd van een klassieke Bugatti,Talbot, Delahaye, Renault Alpine, Gordini, Facel Vega, Panhard of Citroën-Maserati. Wat is lekkerder? Panini of Baguette, Prosecco of Champagne?? Daarom zijn vanaf nú (echte) Franse auto’s met Italiaans bloed óók welkom in Houten !

De parkeerterreinen zijn kleurrijk
De bezoekers aan Auto-Italia-Houten hebbende gewoonte om bij goed weer met hun Italiaanse auto naar Houten te reizen. De Ferrari Community F.Chat.eu moedigt haar leden aan mét Ferrari te komen. Dit levert prima fotomomenten op!

Open: Zaterdag 19 en Zondag 20 november van 10 – 17 uur.
Entree € 14,- kind tot 12 jr. gratis (onder begeleiding) Parkeren gratis
Expo Houten – Meidoornkade 24 – 3992 AE Houten
(gelegen aan de A27, vlak onder Utrecht)
Info: http://www.auto-italia-houten.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of 035 – 6836990.

Deze beurs geeft een leuke gelegenheid elkaar weer te spreken.Het Thema Register is van harte uitgenodigd op de stand van de LCN. Wij zijn zelf op zondag op de stand te vinden! Kom op tijd en parkeer je Thema voor de deur!
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Erwin123
Berichten: 2025
Lid geworden op: 28 dec 2009, 21:35
Locatie: Nieuwegein

Re: Auto Italia in Houten

Bericht door Erwin123 » 16 nov 2011, 19:07

Volgens mij is MJ net een poll aan het opzetten. Ik vroeg mij net af of er inderdaad nog opkomst van dit forum te verwachten is. Ik ben in ieder geval Zondag van de partij met mijn Thema.

Hierbij nog even een sfeer impressie van vorig jaar.


Gebruikersavatar
Cromapower
Berichten: 1664
Lid geworden op: 19 okt 2008, 01:30
Locatie: Brouwershaven

Re: Auto Italia in Houten

Bericht door Cromapower » 16 nov 2011, 19:30

Helaas helaas, moeten het weekend werken. Jammer want we wilden dit jaar wel graag gaan.
Lancia Thema 2.0 16V LS, Fiat Croma 2.0 16V, Fiat 131 Volumetrico Abarth, Fiat 131 Panorama en dailydriver Fiat Croma 1.9 MJTD 16V

Arrien
Berichten: 408
Lid geworden op: 05 jul 2009, 22:05
Locatie: veenendaal

Re: Auto Italia in Houten

Bericht door Arrien » 16 nov 2011, 20:52

Ben er zondag ook van de partij. Alleen zonder thema :oops:
Lancia thema 8.32 1988. V8-power.

Gebruikersavatar
ALFAHEIDA
Berichten: 64
Lid geworden op: 07 nov 2010, 22:41
Locatie: Sint Annaparochie
Contacteer:

Re: Auto Italia in Houten

Bericht door ALFAHEIDA » 16 nov 2011, 21:13

Ik ook Zondag. Wordt vast weer gezellig!
Afbeelding

http://alfa164register.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://alfaromeo164register.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Hans8V
Donateur 2011
Berichten: 1572
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:16
Locatie: Zwolle

Re: Auto Italia in Houten

Bericht door Hans8V » 17 nov 2011, 16:03

Ik ga ook een poging voor de zondag doen, maar niet met de Thema :cry:
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75

Gebruikersavatar
Paolo
Berichten: 1671
Lid geworden op: 19 okt 2008, 11:20
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Auto Italia in Houten

Bericht door Paolo » 17 nov 2011, 19:59

Ik ook zondag, rond lunchtijd. Met de WinterThema :D
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.

Dickamerica
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 okt 2008, 10:37
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Re: Auto Italia in Houten

Bericht door Dickamerica » 19 nov 2011, 11:05

Heb dit jaar 2 plekjes binnen gehuurd en sta er met een Alfa 164 super en de Thema serie 1 automaat uit Swiss.
Mijn maat is er vandaag,ik ben er morgen.
Dickamerica

http://www.italiaveloce.nl" onclick="window.open(this.href);return false;


Alfa 90 2.5 Qo Grigio Medio Metallizato 1987 Pelle Grigio

Gebruikersavatar
Stefan Elshout
Berichten: 627
Lid geworden op: 31 jul 2009, 10:32

Re: Auto Italia in Houten

Bericht door Stefan Elshout » 20 nov 2011, 20:52

Ik was zaterdag even op de beurs. Opzich best leuk, mooie autotjes en grappige kraampjes. Ik heb me echter mateloos geiriteerd aan mensen die op elke auto wel commentaar hadden. Vooral op de parkeerplaats stond zat leuk spul maar er was altijd wel weer iemand (waarschijnlijk met 2 linker handen en zelf rijdend in een zielloze 147 1.6 twinspark) die even moest laten blijken hoeveel verstand hij er van had door elk pietluttig oneffenheidje te benoemen.....zo was volgens de 'kenners' de grijze 8.32 die buiten te koop stond helemaal rot en moest ik daar toch duidelijk van overtuigd worden...... :eh: Ik heb ze maar erg veel succes gewenst als ze ooit een 8.32 zouden willen kopen. Jammere bijkomstigheid bij zo'n beurs als je het mij vraagt.

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Auto Italia in Houten

Bericht door Maarten-Jan » 20 nov 2011, 21:21

Vandaag was er een heuse "Thema tafel" bij de Lancia Club. Erg leuk om weer bekenden van hier te zien! Leuke gesprekken gehad. De beurs was wat mij betreft iets minder interessant. Ik heb geen leuke folders gevonden omdat ik geen zin had om te zoeken. JW Turbo 16V LX heeft gelukkig wel een en ander kunnen scoren dat binnenkort wel online zal staan met dank aan Jimmy.

Op zo'n beurs sterft het van de "kenners". Daar besteed ik alleen geen tijd aan ;)
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”