Lekkage??

Vraagbaak interieur
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GammaKappa
Donateur 2011
Berichten: 583
Lid geworden op: 19 okt 2008, 21:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Lekkage??

Bericht door GammaKappa » 07 jul 2009, 22:19

vandaag na de wasstraat stond er ineens bij de pedalen en aan passagierszijde op dezelfde plek een klein 'plasje'
water! ik merkte het al toen ik de wasstraat uitreed, zwaar ebslagen voorruit...

nooit eerder gehad, iemand enig idee hoe dit zo spontaan kan ontstaan?

morgen ben ik bij Halan om de Kappa een beurt voor de vakantie te laten geven, ik zal het daar uiteraard ook aankaarten, maar wellicht is wat voorinfo handig...
Gamma | Kappa | Lybra | Beta | Sei

Gebruikersavatar
Hans8V
Donateur 2011
Berichten: 1572
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:16
Locatie: Zwolle

Re: Lekkage??

Bericht door Hans8V » 07 jul 2009, 22:28

Als er ook vloerbedekking met een plastick/kunststoffen onderlaag gebruikt is moet het water wel van bovenaf gekomen zijn. De vloerbedekking van m'n Thema is zo goed als waterdicht...
De ramen natuurlijk goed dicht gedaan. ;) Maar was het een automatische wasstraat, of het betere handwerk met een hogedrukspuit? Misschien kun je daar wel mee tussen de deurrubbers doorspuiten? Is mij nog niet gelukt en lijkt me ook niet waarschijnlijk. Dus eigenlijk geen idee... :roll:
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75

Gebruikersavatar
Volumex
Berichten: 1009
Lid geworden op: 23 feb 2009, 23:25

Re: Lekkage??

Bericht door Volumex » 07 jul 2009, 22:55

Check de waterafvoer in het paravan eens. Misschien zit die verstopt en loopt het water nu de kachel in.

Gebruikersavatar
GammaKappa
Donateur 2011
Berichten: 583
Lid geworden op: 19 okt 2008, 21:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Lekkage??

Bericht door GammaKappa » 07 jul 2009, 23:13

haha, Hans8V dank ! :?

het vreemde is dat het nooit eerder is gebeurd.

morgen hoop ik dat de Lancia dealer een dopje ergens plaatst en het is opgelost...
Gamma | Kappa | Lybra | Beta | Sei

Gebruikersavatar
GammaKappa
Donateur 2011
Berichten: 583
Lid geworden op: 19 okt 2008, 21:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Lekkage??

Bericht door GammaKappa » 08 jul 2009, 14:16

lekkage verleden tijd...

toch bladeren in de afvoerslangen... gelukkig!

verder geen bijzonderheden een keurige beurt gehad en klaar voor de trip morgennacht!

de koppeling gaat wat zwaar wat zou duiden op het feit dat deze binnen afzienbare tijd

'aan de beurt' is... kosten dezes rond de € 1.000,00 (slik...) bij de Lancia dealer...

voorlopig rijd ik lekker door, hij slipt niet en voldoet prima!
Gamma | Kappa | Lybra | Beta | Sei

Gebruikersavatar
Paolo
Berichten: 1671
Lid geworden op: 19 okt 2008, 11:20
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Lekkage??

Bericht door Paolo » 08 jul 2009, 21:22

Ai, E 1.000,- is een hele flinke investering. Ik zou 'ns offerte opvragen bij een bedrijf met een wat lager uurloon (zoals Wassenberg of Van Neerrijnen). Anyways, als ik je niet meer spreek BUON VIAGGIO! 8-)
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.

Plaats reactie

Terug naar “Interieur”