Buitenhoes voor de winter?

Hier kun je alles over de Thema kwijt dat je niet in een categorie kwijt kunt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Buoncuore
Berichten: 108
Lid geworden op: 22 sep 2012, 19:54

Buitenhoes voor de winter?

Bericht door Buoncuore » 24 nov 2012, 18:57

Nu de winter eraan komt en ik (nog) geen garage ter beschikking heb, wil ik de Thema wel beschermen tegen sneeuw en regen etc. Heeft iemand ervaring met buiten-hoezen voor de Thema? Is dat afdoende en waar zijn die te koop?
Groeten,
Frank
Lancia Thema 8.32, 1987, Ferrari: "Aerodynamics is for people that don't know how to build engines!"

JW turbo16V LX
Berichten: 658
Lid geworden op: 09 nov 2008, 10:11

Re: Buitenhoes voor de winter?

Bericht door JW turbo16V LX » 24 nov 2012, 20:19

ik heb zelf een hoes via moltex carcover. De 1e winter heeft de LX buiten onder de hoes gestaan (nu een binnenstalling oplossing) en verder staat hij zomers ook onder de hoes. Scheelt enorm tegen vervuiling (vogels, pollen, stof) en UV. Ik heb goede ervaringen zowel in winter als zomer, de auto is na regen ook vrijwel droog. De hoes is nu 4 jaar oud en is nog is goede staat al scheurt hij wel op de naden aan de voor- en achterzijde (maar is te verhelpen). Ik vind het het behoud van de auto, als hij niet binnen kan staan. Zeker gezien de staat van jouw auto zou ik deze investering overwegen en zeker niet voor een goedkope plastic (niet-ademende) oplossing gaan.
Laatst gewijzigd door JW turbo16V LX op 25 nov 2012, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Buoncuore
Berichten: 108
Lid geworden op: 22 sep 2012, 19:54

Re: Buitenhoes voor de winter?

Bericht door Buoncuore » 25 nov 2012, 10:11

Gevonden! Bedankt!
Frank
Lancia Thema 8.32, 1987, Ferrari: "Aerodynamics is for people that don't know how to build engines!"

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”