Kappa V6 op veiling......

Plaats hier je ontmoetingen met bijzondere auto's
Plaats reactie
Hancia
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 mei 2009, 16:35

Kappa V6 op veiling......

Bericht door Hancia » 25 okt 2009, 07:59

Dag allemaal,
ik heb net een Kappa V6 gespot op de site van BVA auctions, een groot veilinghuis hier in Nederland. Die veilen nu ook de boedel van Borsato's Entertainment groep trouwens. Het gaat om een 95er, die ik volgens mij wel eens op Autotrack te koop heb zien staan (en staat er nu niet meer...moet dezelfde zijn).
Maar goed, de Kappa V6 staat daar voor 500 euries te koop, daar komen dan nog de veilingkosten bij (ca. 20%) en de BTW (19%), oftewel 700 euro totaal. Er is wel netjes bijgezet dat de barandstofpomp defect is. En zo te zien aan de RDW site staat de auto al 4 jaar stil.......
Twee maanden geleden zag ik ook al eens een Kappa V6 te koop staan op een veilingsite, een 99er die ook al 4 jaar stil stond. Ook voor een vergelijkbare prijs.........

En dan nu de vraag: is de wat om op te knappen????? :?

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Kappa V6 op veiling......

Bericht door Maarten-Jan » 25 okt 2009, 09:08

Op zich ziet hij er niet onaardig uit. Maar je stort je in een avontuur dat alleen goed kan aflopen als je zelf vestand van auto's hebt en kunt klussen. Wie heeft geconstateerd dat de benzinepomp stuk is? Veilingmeesters hebben doorgaans geen verstand van auto's.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Hancia
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 mei 2009, 16:35

Re: Kappa V6 op veiling......

Bericht door Hancia » 25 okt 2009, 09:50

Ja, je hebt gelijk. Wie de constatering gedaan heeft, weet ik niet. Wel weet ik dat de Kappa wordt aangeboden bij een voormalig garagebedrijf in Deventer. Volgens mij een ex Skoda dealer, zo te zien aan de overige auto's die worden aangeboden.
En zelf klussen kan ik helaas niet........dan laat ik het over gaan (heb nu ook al diverse auto's en een Kappa voor de handel lijkt me geen handel).

Plaats reactie

Terug naar “Gespot!”