Net slecht nieuws van een vriend van me die bij een groot dealerbedrijf hier in de buurt werkt:
Vanochtend spotte hij een type 1 Thema i.e. op het terrein met rechtsachter schade (deur en scherm). Na wat navragen bleek de auto ingeruild te zijn voor de sloopregeling... Alles al geregeld, wordt straks opgehaald...
Ik denk dat ik weet om welke het gaat, heb hem wel eens zien rijden in Leidschendam. Optisch precies mijn oude turbo, maar dan met after-market beige lederen interieur. Volgens mij was dat wel wat speciaals (leder over de originele stoelen)...! De auto was toen ook echt nog in topstaat, geen roest te bekennen.
Zonde...
Te laat...
Te laat...
Y 1.2 16v Elefantino Rosso '99
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
Re: Te laat...
Rij er achter aan dan!
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971.
Re: Te laat...
Sorry, moest werken (net als Henk )...!
Y 1.2 16v Elefantino Rosso '99
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
Re: Te laat...
Maar waar wordt een regelingsauto normaal gedemonteerd dan? Want dan kan ie ook zonder kenteken nog best en tijdje bij het demontagebedrijf staan zonder al te veel echte schade. En dan is dat interieurtje nog wel te redden
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75