Prisma laten taxeren

Alles wat niet in een categorie past kun je hier vragen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wpcastillom
Berichten: 558
Lid geworden op: 10 feb 2009, 18:04
Locatie: Amsterdam

Prisma laten taxeren

Bericht door wpcastillom » 13 feb 2016, 07:34

Goeiedag Lancisti, na de motor transplantatie van vorig jaar wil ik de Prisma nu laten taxeren. Lijkt me wel verstandig. Weet iemand een goede taxateur voor een schappelijke prijs?
Groet, Paul.

Erwin123
Berichten: 2025
Lid geworden op: 28 dec 2009, 21:35
Locatie: Nieuwegein

Re: Prisma laten taxeren

Bericht door Erwin123 » 13 feb 2016, 10:11

De afgelopen keer ben ik bij Rietveld Taxaties geweest. http://www.rietveldtaxaties.nl/
Ik zie net op zijn website dat op 12 Maart (obv goed weer) er weer een taxatiedag is met een gunstig tarief van € 110,-
Dan moet je m wel uiteraard naar hem toe rijden, dus met goed weer heb je iig een leuk ritje in het verschiet.

Ik weet niet of je al eens eerder een auto heb laten taxeren maar dat heeft niet veel om het lijf. Een afvinklijstje en een rondje om de auto voor de waardebepaling. Het is dus zeker geen technische keuring. Aangezien je een echte liefhebbers auto hebt die niet heel bekend is, is het natuurlijk afwachten hoe de gemiddelde taxateur deze op waarde zal inschatten en specifieke details in het rapport zal vermelden. Bij Rietveld kreeg ik wel het gevoel dat hij meer als gemiddeld wist. Wel moest ik lang wachten op het uiteindelijke rapport.

Gebruikersavatar
Paolo
Berichten: 1671
Lid geworden op: 19 okt 2008, 11:20
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Prisma laten taxeren

Bericht door Paolo » 13 feb 2016, 10:47

Ik doe het altijd bij http://www.hafkampprojects.nl/. Lekker dicht bij Amsterdam. Aardige man, die goed luistert naar het verhaal achter de auto. Ik betaalde volgens mij altijd iets rond de 75,- Succes!
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.

Gebruikersavatar
wpcastillom
Berichten: 558
Lid geworden op: 10 feb 2009, 18:04
Locatie: Amsterdam

Re: Prisma laten taxeren

Bericht door wpcastillom » 14 feb 2016, 09:37

Bedankt voor de reacties! Ik ga wel even bij Hafkamp kijken.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”