Geen Thema
Geen Thema
Maar wel:
Alfa 164 TS uit 1989 voor dagelijks gebruik:
Maserati Biturbo 420 uit 1986 voor als de zon schijnt:
En de Lybra SW 1.8 16v van mn vader. Ook mooi:
Alfa 164 TS uit 1989 voor dagelijks gebruik:
Maserati Biturbo 420 uit 1986 voor als de zon schijnt:
En de Lybra SW 1.8 16v van mn vader. Ook mooi:
Y 1.2 16v Elefantino Rosso '99
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
- Cromapower
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 19 okt 2008, 01:30
- Locatie: Brouwershaven
Re: Geen Thema
Is toch ook een mooi stelletje zo bij elkaar hoor.
Lancia Thema 2.0 16V LS, Fiat Croma 2.0 16V, Fiat 131 Volumetrico Abarth, Fiat 131 Panorama en dailydriver Fiat Croma 1.9 MJTD 16V
Re: Geen Thema
Ja, ze zijn alledrie mooi...
Zeker zo'n Lybra lijkt ons wel wat..
Zeker zo'n Lybra lijkt ons wel wat..
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971.
Re: Geen Thema
Thanks, ik ben ook erg trots op mn bolides.
Zo'n Lybra kost (relatief) geen drol Ronald, ik vind het ook wel wat voor over een tijdje. Heins had een mooie staan joh, een Emblema bicolore 2.0 20v! Een soort licht blauw-groen met een zwart dak en chocoladebruin leder! Wat een blikvanger!
Zo'n Lybra kost (relatief) geen drol Ronald, ik vind het ook wel wat voor over een tijdje. Heins had een mooie staan joh, een Emblema bicolore 2.0 20v! Een soort licht blauw-groen met een zwart dak en chocoladebruin leder! Wat een blikvanger!
Y 1.2 16v Elefantino Rosso '99
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
Re: Geen Thema
heey ard,
ik zag op het forum dat de i.e turbo van jou is geweest,
de tg-51-kn, het wagentje is nu in mijn bezit, alleen het groote probleem is dat hij niet meer wil starten,
kun je mij hier iets meer over vertellen, volgens henk kwam het door de start blok,
groetjes henk
ik zag op het forum dat de i.e turbo van jou is geweest,
de tg-51-kn, het wagentje is nu in mijn bezit, alleen het groote probleem is dat hij niet meer wil starten,
kun je mij hier iets meer over vertellen, volgens henk kwam het door de start blok,
groetjes henk
Re: Geen Thema
Hoi Henk,
Ik heb echt geen idee, in de korte tijd dat ik de Thema heb gehad heb ik nooit problemen gehad met starten. Ik kan eventueel wel het email adres van degene opzoeken waarvan ik hem toen kocht. Hij was een kennis van de familie die de auto vanaf nieuw had, misschien dat hij (of die familie) iets weet over een startonderbreker.
Groet, Ard
Ik heb echt geen idee, in de korte tijd dat ik de Thema heb gehad heb ik nooit problemen gehad met starten. Ik kan eventueel wel het email adres van degene opzoeken waarvan ik hem toen kocht. Hij was een kennis van de familie die de auto vanaf nieuw had, misschien dat hij (of die familie) iets weet over een startonderbreker.
Groet, Ard
Y 1.2 16v Elefantino Rosso '99
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
- Cromapower
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 19 okt 2008, 01:30
- Locatie: Brouwershaven
Re: Geen Thema
@ Ard en Henk:
Het probleem wat de auto heeft is dat die soms geen vonk krijgt als je start. Er zit inderdaad nog een startonderbreker/alarm in. Echt alles van de ontsteking heb ik in de maanden dat ik de auto had vervangen want alles was prut.
Vaak starte de auto gewoon maar ook periode's dat die alleen loopt als je m aansleept of aanduwt. Met deze manco heb ik m ook overgedaan aan Henk.
@Henk:
Je had toch een vriend die monteur was die het alarm ging uitbouwen? Ga je m nu toch nog verkopen?
Het probleem wat de auto heeft is dat die soms geen vonk krijgt als je start. Er zit inderdaad nog een startonderbreker/alarm in. Echt alles van de ontsteking heb ik in de maanden dat ik de auto had vervangen want alles was prut.
Vaak starte de auto gewoon maar ook periode's dat die alleen loopt als je m aansleept of aanduwt. Met deze manco heb ik m ook overgedaan aan Henk.
@Henk:
Je had toch een vriend die monteur was die het alarm ging uitbouwen? Ga je m nu toch nog verkopen?
Lancia Thema 2.0 16V LS, Fiat Croma 2.0 16V, Fiat 131 Volumetrico Abarth, Fiat 131 Panorama en dailydriver Fiat Croma 1.9 MJTD 16V
-
- Berichten: 425
- Lid geworden op: 19 okt 2008, 10:37
- Locatie: Rijswijk
- Contacteer:
Re: Geen Thema
Op gemak de bedrading volgen en netjes demonteren en de boel origineel aansluiten,ben je er vanaf,is goed te doen hoor,hoef je een auto niet om te verkopen.
Dickamerica
http://www.italiaveloce.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa 90 2.5 Qo Grigio Medio Metallizato 1987 Pelle Grigio
http://www.italiaveloce.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa 90 2.5 Qo Grigio Medio Metallizato 1987 Pelle Grigio
- webturbo
- Donateur 2011
- Berichten: 1351
- Lid geworden op: 02 nov 2009, 17:30
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
Re: Geen Thema
true... diverse malen gedaan.
Zelfs m'n kapotta had een startonderbreker, die ik dus ook zo uitgebouwd heb om de draadboom weer origineel te maken voordat het zaakje (in zo ver mogelijk uitgedunde vorm) de Croma in gaat. Maakt het wat overzichtelijker.
Zelfs m'n kapotta had een startonderbreker, die ik dus ook zo uitgebouwd heb om de draadboom weer origineel te maken voordat het zaakje (in zo ver mogelijk uitgedunde vorm) de Croma in gaat. Maakt het wat overzichtelijker.
Re: Geen Thema
http://link.marktplaats.nl/408068941" onclick="window.open(this.href);return false;
Gaat steeds meer mankeren en mag nu ook al in onderdelen uit elkaar.
Gaat steeds meer mankeren en mag nu ook al in onderdelen uit elkaar.