Thema SW 3.0 V6 LX
Re: Thema SW 3.0 V6 LX
Kijk, daar wordt ik nu blij van
Speciaal die mooie rode spatlappen en handige dakbox
Speciaal die mooie rode spatlappen en handige dakbox
Re: Thema SW 3.0 V6 LX
Met dank aan de firma Heins te Wateringen:
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
Re: Thema SW 3.0 V6 LX
Mooi!
Bij mijn eerste auto bestonden ze na mijn handywork grotendeels uit filler, maar wel mooi satijnzwart dankzij Hammerite
Bij mijn eerste auto bestonden ze na mijn handywork grotendeels uit filler, maar wel mooi satijnzwart dankzij Hammerite
Nu: Fiat Bravo T-jet 150 Emotion (2008)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
Re: Thema SW 3.0 V6 LX
@Heb ik vroeger ook veel gedaan. Maar een frisse nieuwe plaatsen is toch leuker
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
Re: Thema SW 3.0 V6 LX
Gisteren heb ik bij Autofficina in Soest de gasbollen (hydrospeicher) van de Sospensioni Intelligenti van mijn SW LX vervangen. Met behulp van Michiel en onze grote forumvriend Gerrit R. De bollen zelf (nieuw, orgineel met Lancia-logo) had ik gevonden bij een leverancier in Bremen. Voor +/- € 350,- per set. Da's niet goedkoop, maar wel aanmerkelijk minder dan dat Lancia er destijds zelf voor vroeg. En Lancia levert ze nu überhaupt niet meer. Met hulp van een reserveset van MJ ook alle bijbehorende leidingen laten namaken en meegenomen. En dat bleek ook echt nodig. Alles bij elkaar behoorlijk veel werk (een deel van de leidingen loopt over de benzinetank) maar goed te doen in 1 dag.
Resultaat: Fantastisch! Hij rijdt vele malen beter. Geen gestuiter meer aan de achterzijde, maar een smooth en zeer comfortabele ride. Ik ben wederom een blij mens
PS. Dit is een oude foto van mijn Thema voor het oude pand van Autofficina. Ze zijn onlangs verhuisd naar een ruimer pand iets verderop.
Resultaat: Fantastisch! Hij rijdt vele malen beter. Geen gestuiter meer aan de achterzijde, maar een smooth en zeer comfortabele ride. Ik ben wederom een blij mens
PS. Dit is een oude foto van mijn Thema voor het oude pand van Autofficina. Ze zijn onlangs verhuisd naar een ruimer pand iets verderop.
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
Re: Thema SW 3.0 V6 LX
Dat is een mooie klus met een geweldig resultaat!
Ik vind die materiaalkosten nog meevallen zeker als je er weer vele jaren van kunt genieten.
Ik vind die materiaalkosten nog meevallen zeker als je er weer vele jaren van kunt genieten.
Nu: Fiat Bravo T-jet 150 Emotion (2008)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 26 okt 2008, 20:06
Re: Thema SW 3.0 V6 LX
tjonge je hebt de auto langzaam wel helemaal gereviseert !!!
Veel plezier ermee !
Veel plezier ermee !
Re: Thema SW 3.0 V6 LX
Super Paolo
Re: Thema SW 3.0 V6 LX
En vandaag eindelijk eens die lelijke voorbumper vervangen door een heel fris exemplaar:
Het 'to do'-lijstje is korter dan ooit.
Het 'to do'-lijstje is korter dan ooit.
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
Re: Thema SW 3.0 V6 LX
Netjes hoor
Wat staat er nog op de lijst?
Wat staat er nog op de lijst?
Nu: Fiat Bravo T-jet 150 Emotion (2008)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)