Daar ben ik weer!!!!
Daar ben ik weer!!!!
Kon jullie druk niet meer weerstaan en meld mij weer terug aan het Thema front.
Zoals sommigen van jullie al wisten ben ik weer in het bezit van een Thema 8.32.
Heb deze gevonden in Nederland en is al eens voorbij gekomen op dit Forum.
Om een lang verhaal kort te maken:
De nieuwe liefde is verpakt in Grigio Quartz Metalizato met een cognac lederen Potronau Frau interieur.
Het is een S1 met eerste tenaamstelling in Zwitserland op 01.04.1988.
Heeft tot 1998 daar rondgereden (laatste dealer beurt met 68000km) en toen naar NL ge-importeerd.
Daar kort rondgereden en lang op stalling gestaan.
Door een echte autoliefhebber, die zich nu zelfstandig heeft gemaakt, weer op de weg gebracht.
Ik heb haar met 77 000km op de teler kunnen kopen.
Natuurlijk met Kat. want dat heb ik nodig voor mijn toekomst plannen.
De staat is zeer goed kwa koets, technisch ook in orde en het interieur is netjes maar heeft wat TLC nodig.
Ik ben afgelopen vrijdag met het vliegtuig naar NL gevlogen en opgehaald door Paul.
Aansluitend met passend transport, Fiat 130 Sedan V6-3.2l, naar Apeldoorn gereden waar de overdracht plaats vond.
Toen in de 8.32 gestapt en zonder een enkele probleem de weg naar de Elzas gevonden
Heb haar goed kunnen testen kwa Thermo-managment (files..... ) en hoge snelheids gedrag (Deutsche Autobahn).
Deze test met vlag en wimpel doorgekomen en nu staat ze in de Elzas.
Binnenkort op Frans kenteken zetten en dan het een en ander aanpakken.
Dus, had het al een beetje aangegeven maar ...... Ik ben er weer!
Zal jullie ongetwijfeld bij een meeting haar kunnen laten bewonderen door jullie
Hier alvast wat foto's.
Het steigerend paardje is ondertussen al van de grille verwijderd
Jos
Zoals sommigen van jullie al wisten ben ik weer in het bezit van een Thema 8.32.
Heb deze gevonden in Nederland en is al eens voorbij gekomen op dit Forum.
Om een lang verhaal kort te maken:
De nieuwe liefde is verpakt in Grigio Quartz Metalizato met een cognac lederen Potronau Frau interieur.
Het is een S1 met eerste tenaamstelling in Zwitserland op 01.04.1988.
Heeft tot 1998 daar rondgereden (laatste dealer beurt met 68000km) en toen naar NL ge-importeerd.
Daar kort rondgereden en lang op stalling gestaan.
Door een echte autoliefhebber, die zich nu zelfstandig heeft gemaakt, weer op de weg gebracht.
Ik heb haar met 77 000km op de teler kunnen kopen.
Natuurlijk met Kat. want dat heb ik nodig voor mijn toekomst plannen.
De staat is zeer goed kwa koets, technisch ook in orde en het interieur is netjes maar heeft wat TLC nodig.
Ik ben afgelopen vrijdag met het vliegtuig naar NL gevlogen en opgehaald door Paul.
Aansluitend met passend transport, Fiat 130 Sedan V6-3.2l, naar Apeldoorn gereden waar de overdracht plaats vond.
Toen in de 8.32 gestapt en zonder een enkele probleem de weg naar de Elzas gevonden
Heb haar goed kunnen testen kwa Thermo-managment (files..... ) en hoge snelheids gedrag (Deutsche Autobahn).
Deze test met vlag en wimpel doorgekomen en nu staat ze in de Elzas.
Binnenkort op Frans kenteken zetten en dan het een en ander aanpakken.
Dus, had het al een beetje aangegeven maar ...... Ik ben er weer!
Zal jullie ongetwijfeld bij een meeting haar kunnen laten bewonderen door jullie
Hier alvast wat foto's.
Het steigerend paardje is ondertussen al van de grille verwijderd
Jos
Re: Daar ben ik weer!!!!
Haha, het bloed kruipt... Supermooie wagen, prachtige kleurencombinatie. Gefeliciteerd!
Nu: Fiat Bravo T-jet 150 Emotion (2008)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
Re: Daar ben ik weer!!!!
YES! Doe ook even andere naafdopjes
Re: Daar ben ik weer!!!!
@Erwin: al gedaan, die foto was mijn bezichtiging-foto!
Zo beter
Zo beter
Re: Daar ben ik weer!!!!
Nogmaals van harte Jos! Ik vond het een eer om je naar deze beauty te mogen verplaatsen. Héél veel heerlijke km's toegewenst!
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
- PietrottoV
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 08 sep 2013, 17:01
- Contacteer:
Re: Daar ben ik weer!!!!
Gefeliciteerd Jos, mooie kleur
Kan dat met die kat toelichten, is dat nodig in jouw habitat?
Ciao, Pieter
Kan dat met die kat toelichten, is dat nodig in jouw habitat?
Ciao, Pieter
Re: Daar ben ik weer!!!!
Mooi hoor! Goed dat je weer een Thema hebt
Maar die kat zal wel voor een bepaalde zone zijn?
Maar die kat zal wel voor een bepaalde zone zijn?
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75
Re: Daar ben ik weer!!!!
Die Kat. heb ik nodig voor mijn toekomstige verhuisplannen richting CH.
Daarom heb ik mijn oude 8.32 ook verkocht omdat ik die nooit op kenteken kan krijgen in CH.
Deze wel want heeft en kat. en is een originele CH-auto.
Geeft geen problemen.
Daarom heb ik mijn oude 8.32 ook verkocht omdat ik die nooit op kenteken kan krijgen in CH.
Deze wel want heeft en kat. en is een originele CH-auto.
Geeft geen problemen.
Re: Daar ben ik weer!!!!
Fraai exemplaar in mijn lievelingskleur!
Overigens kun je auto zonder kat ook CH inkrijgen hoor. Zelf daar gewoond en kon mijn NL Biturbo zonder kat geregistreerd krijgen ondanks dat de CH Biturbos alleen met kat werden geleverd. Strassenverkehrsamt kan wat 'gewichtig' doen maar dat is bij de RDW ook wel eens het geval en scheelt van persoon tot persoon.
Maar, het is wel een stuk gemakkelijker met een ex CH geregistreerde auto.
Overigens kun je auto zonder kat ook CH inkrijgen hoor. Zelf daar gewoond en kon mijn NL Biturbo zonder kat geregistreerd krijgen ondanks dat de CH Biturbos alleen met kat werden geleverd. Strassenverkehrsamt kan wat 'gewichtig' doen maar dat is bij de RDW ook wel eens het geval en scheelt van persoon tot persoon.
Maar, het is wel een stuk gemakkelijker met een ex CH geregistreerde auto.
Re: Daar ben ik weer!!!!
Gefeliciteerd, erg gaaf exemplaar weer!
Y 1.2 16v Elefantino Rosso '99
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)