Eindelijk!

Maak hier kennis met de leden van het Lancia Thema Register. We hebben een apart forum om je auto te laten zien, vertel ons hier vooral wie je bent en waarom je de Thema een warm hart toedraagt!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Paolo
Berichten: 1671
Lid geworden op: 19 okt 2008, 11:20
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Eindelijk!

Bericht door Paolo » 19 okt 2008, 11:59

Hallo Thema-vrienden!

Toen ik in 1984 voor het eerst de foto's van de nieuwe grote Lancia zag, was ik direct verkocht.
Wat een schoonheid! Smaken verschillen, maar het model van de Thema spreekt mij énorm aan
en dat zal nooit gaan vervelen. Ik heb na het behalen van mijn rijbewijs nogal wat Fiat's gereden.
128, 131 (meerdere), 132 Automaat, Argenta i.e., 130 3200 sedan, 130 3200 Coupé en een X1/9.
Vervolgens wat Lancia's (Prisma, Delta, Dedra, Kappa, Phedra) en al die tijd de stille wens gehad
om ooit een hele mooie, frisse Thema te bezitten. Maar door omstandigheden altijd pech met
zoeken gehad, want ik vond -als ik weer 'ns in de gelegenheid was- nooit de auto die voldeed aan
mijn verwachtingen.

Tot februari 2007. Opeens stond ik bij Arendse in Duiven oog in oog met de HL-JH-64. Een V6 LX
in de kleur Verde York, met veel km's (224.000) maar een onderhoudshistorie om je vingers bij af
te likken. En in een ronduit fantastische staat (in- en exterieur). Ik heb 'm direct gekocht en ben
er sindsdien elke dag extreem blij mee. Wat ultieme combinatie; het fraaie uiterlijk, het schitterende
Lancia-interieur en de brullende en pittige Alfa V6. Helemaal top. Ik heb de auto voorzien van een
zwart lederen Poltrona Frau-intereur omdat ik dat beter vind passen bij een LX. Verder probeer ik
-kosten noch moeite te sparen- om 'm in deze geweldige staat te houden.

Ik ben lliefhebber van Italiaanse auto's (open deur) en heb een voorkeur voor groot. Op het
verlanglijstje voor de toekomst staan dan ook: Fiat 130 Berlina, Maserati Mexico, Ferrari 412
en de Quattroporte III en IV. Een mooie De Tomaso Deauville zal ik ook niet laten staan.

Ik ben getrouwd met Petra, zoontje Joris (5) en ben werkzaam Bij Mitsubishi Motors in Nederland
als Communicatie Manager. We wonen in Amsterdam. Naast de Thema zijn mijn hobbies lezen,
Amsterdam (horeca), Italië (zo vaak mogelijk naar toe) en http://www.italyherewe.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Rest mij nog Maarten-Jan te bedanken voor dit initiatief. Ik zal er veelvuldig gebruik van gaan maken! :P
Laatst gewijzigd door Paolo op 30 aug 2010, 19:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Eindelijk!

Bericht door Maarten-Jan » 19 okt 2008, 12:05

Welkom man!

Een Deauville staat ook al tijden hoog op mijn verlanglijstje. Zo zie je maar, smaken verschillen maar een echte Thema liefhebber waardeert vaak dezelfde andere auto's.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Plaats reactie

Terug naar “Maak kennis!”