Ook hier aan gekomen.

Maak hier kennis met de leden van het Lancia Thema Register. We hebben een apart forum om je auto te laten zien, vertel ons hier vooral wie je bent en waarom je de Thema een warm hart toedraagt!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cromapower
Berichten: 1664
Lid geworden op: 19 okt 2008, 01:30
Locatie: Brouwershaven

Ook hier aan gekomen.

Bericht door Cromapower » 19 okt 2008, 12:54

Hallo allemaal. ik ben Henk en 31 jaar en woonachtig in t zeeuwse :) en getrouwd al weer bijna 4 jaar :shock: :lol:

Ik ben al sinds mn geboorte italiaanse autogek. Mijn vader heeft altijd Fiat gereden, ik ben dan ook opgegroeid in een Fiat 131, hij heeft er van 1975 tot 1991 7 stuks gehad.
Ik hou zelf erg van de grote Fiat en Lancia modellen. Op mn 14e kocht ik mn eerste auto en die heb ik nogsteeds, mn Fiat 131 Volumetrico. Gelijk toen ik mn rijbewijs had kwam er een Ritmo 70CL bij om mee naar school te gaan en mn werk, ben toen gaan werken bij een Fiat-Lancia-Alfa dealer.

Ik heb in de tijd heel veel Fiat's gehad (Croma, 131, Ritmo, Regata, Ritmo Cabrio, 127) maar ook een paar Lancia's. Een hele mooie Dedra 2.0 automaat die ik nooit weg had moeten doen, een Thema 2.0 16V SW die prachtig was maar ik enorm ben mee besodemeterd, en een Thema 16V VIS die ik voor de handel had heel kort.

Op dit moment bestaat mn wagenpark uit;
- Lancia Thema 3.0 V6 LX
- Lancia Thema 2.0 ie Scuro (helaas nu donor geworden)
- Fiat 131 Volumetrico
- Fiat 131 Panorama
- Fiat 131 Supermirafiori
- Fiat Croma 2.0 S LPG G3
- Fiat Croma 2.5 TD
- Toyota Celica TA22 LT (vreemde eend in de bijt maar al 20 jaar in de familie, staat nu helaas wel te koop)

Is te doen toch? 8-)

Verders MJ, goed innitiatief zoals ik je al gemaild heb. Mij zal je zekers zien/horen/lezen.

Groeten Henk.
Lancia Thema 2.0 16V LS, Fiat Croma 2.0 16V, Fiat 131 Volumetrico Abarth, Fiat 131 Panorama en dailydriver Fiat Croma 1.9 MJTD 16V

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Ook hier aan gekomen.

Bericht door Maarten-Jan » 19 okt 2008, 15:01

Welkom hier! Goed zeg dat je al een 131 VM had toen je 14 was.... Toen al verstand van auto's! Nu zijn het echte hebbe auto's.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Plaats reactie

Terug naar “Maak kennis!”