Stelt zich voor : Danny

Maak hier kennis met de leden van het Lancia Thema Register. We hebben een apart forum om je auto te laten zien, vertel ons hier vooral wie je bent en waarom je de Thema een warm hart toedraagt!
Gebruikersavatar
DannyThema
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 mar 2009, 22:13
Locatie: Ede
Contacteer:

Stelt zich voor : Danny

Bericht door DannyThema » 07 mar 2009, 22:22

Ciao a Tutti!

Leuke site! eindelijk een goede site over de Thema gevonden!!

Ik ben Danny en kom uit Ede, italofreak zo lang als ik leef! heb mijn eerste lancia gekocht en direct niets anders dan lof over deze auto! Hiervoor overigens alleen maar Alfa Romeo gereden. 3x 331.7 16v QV 1x 155 V6 2.5 1x 155 1.8 8v owh en tussendoor nog een Delta HF Turbo.

De Thema die ik rijdt is een type III groen metallic met alcantara bekleding het motortje snort nog perfect met 170.000 km..
Het is een betrouwbare 2.0 8v. (i.e)

De auto is verlaagd en er liggen 17 inch lm velgen onder waardoor helaas het ultieme comfort van de auto wel verloren is gegaan.. dit te danken aan de vorige eigenaar.. wanneer iemand mij orginele 15 inch Thema velgen aanbieden kan met goede bandjes : Graag :)

Ik zit op dit moment niet achter mijn eigen pc dus foto's kan ik nog even niet uploaden. Hij zit vol met opties een perfect werkende airco, dimmende binnenspiegel, elec en verwarmde buitenspiegels.. etc. :) erg fijne auto! en vooral super ruim achterin!

Foto's volgen... ga ht forum goed in de gaten houden! :)

Groetjes

Danny
I live my life a track lap time, nothing else matters. For those 2 minuts or less ; I'm Free!

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Stelt zich voor : Danny

Bericht door Maarten-Jan » 07 mar 2009, 22:32

Hallo Danny,

Welkom op het forum! Goed dat je het gevonden hebt. Hoe heb je het trouwens gevonden? Ik vind het wel leuk om te weten hoe mensen hier terechtkomen.

Je bent overigens niet de enige 8V; er zijn meer liefhebbers van deze uitvoering!
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Gebruikersavatar
Hans8V
Donateur 2011
Berichten: 1572
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:16
Locatie: Zwolle

Re: Stelt zich voor : Danny

Bericht door Hans8V » 07 mar 2009, 22:47

Hoi Danny,
Welkom hier, ook ik rijd een groene IE. Wel een beetje ge-upgrade met een lederen interieur en el inklappende spiegels. LX wannebee dus ;)
Maar ik ben benieuwd naar de foto's...
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75

Gebruikersavatar
Cromapower
Berichten: 1664
Lid geworden op: 19 okt 2008, 01:30
Locatie: Brouwershaven

Re: Stelt zich voor : Danny

Bericht door Cromapower » 07 mar 2009, 23:03

Welkom, en ikben 1 van de gekken die t inderdaad leuk vind dat er nu ook 8 kleppers dr bij komen. Ben benieuwd naar de foto's

Trouwens, ik misschien nogwel een setje origineel lichtmetaal met nette banden. Zal wel ff kijken voor je.
Lancia Thema 2.0 16V LS, Fiat Croma 2.0 16V, Fiat 131 Volumetrico Abarth, Fiat 131 Panorama en dailydriver Fiat Croma 1.9 MJTD 16V

Gebruikersavatar
Paolo
Berichten: 1671
Lid geworden op: 19 okt 2008, 11:20
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Stelt zich voor : Danny

Bericht door Paolo » 08 mar 2009, 21:02

Welkom Danny! Leuk, een nieuw forum-lid erbij. Mooie auto heb trouwens ook :P
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.

Gebruikersavatar
DannyThema
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 mar 2009, 22:13
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Stelt zich voor : Danny

Bericht door DannyThema » 10 mar 2009, 05:13

Hoii!!

Bedankt.. warm welkom!

Ik heb het forum gewoon via google eigenlijk gevonden.. het rare is dat ik al langer zocht voor informatie over de Thema... en de dag van mijn eerste post pas deze site ben tegengekomen..
Ik zocht vooral omdat ik een brandende vraag had en er eigenlijk geen antwoord op kon vinden hoeveel van de Thema nou Saab is.

Ook heel gaaf dat een 8v erg gewaardeerd wordt, en dat er meerdere zijn met hele mooie 8v's!
NU moet ik wel zeggen.. alles waar het bij mij om draait is zonder twijfel maar 1 merk en dat is Ferrari.. voor mij persoonlijk de absolute top, en is gewoon mijn alles... dus een 8.32 is toch wel heel bijzonder :D

@ Hans.. ik heb jou auto gezien.. erg gaaf!

@ Cromapower... ZOu fijn zijn, dit staat mooi.. maar doet giga afbreuk aan het comfort.

Ik probeer de foto's via bijlage te laten zien, maar dit werkt niet.. ik zal ze eerst even ergens moeten uploaden dan post ik ze alsnog direct... De auto ziet er helaas van buiten niet meer bijzonder mooi uit, maar verkeerd wel in technische topstaat...

Het rare is, bij mijn Alfa's werd ik gekker elke dag weer van het uiterlijk vooral.. hier gaat het vooral om het innerlijk.. en krijg een grijns als ik rijd, erg veel comfort, zuinig, degelijk, betrouwbaar, luxe... en ik vind het neusje ook heel erg gaaf van een Thema! Als je dit vergelijkt met vrouwen.. dan is het duidelijk wat het langst duurt :D dus het ziet er zeer positief uit haha..

Sorry, de foto's laten nog even op zich wachten!

Groetjes!

Danny
I live my life a track lap time, nothing else matters. For those 2 minuts or less ; I'm Free!

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Stelt zich voor : Danny

Bericht door Maarten-Jan » 10 mar 2009, 07:24

Een foto toevoegen moet geen probleem zijn. Let er wel op dat de extenstie van het bestand alleen .jpg of .jpeg mag zijn anders werkt het niet.

Je selecteert eerst een foto via "Browse" en drukt op de knop "Voeg bestand toe" daarna "bevestig" je het geplaatste bericht.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Gebruikersavatar
Hans8V
Donateur 2011
Berichten: 1572
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:16
Locatie: Zwolle

Re: Stelt zich voor : Danny

Bericht door Hans8V » 10 mar 2009, 21:47

Maarre Danny, waar heb je m'n auto gezien dan? Ik moet nog steeds foto's maken namelijk. :? Of ergens op de ring in Amsterdam? Daar wordt ik wel vaker achtervolgt namelijk... :)
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75

Gebruikersavatar
DannyThema
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 mar 2009, 22:13
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Stelt zich voor : Danny

Bericht door DannyThema » 11 mar 2009, 01:25

@ Maarten jan.. Ok het is gelukt.. het bestandje was te groot, daarom kreeg ik een error..

@ Hans.. Sorry ik zie het.. ik heb jou gelinkt aan de auto van paolo, bij mijn eerste visit op de site gelijk alle thema's bekenen weet ook niet hoe ik dat gedaan heb.. foutje :oops: Ik ben dus niet je stalker op de snelweg! :D

MOet gelukt zijn! :D Hierbij de foto's van de troste Them bezitter :)

Gr.. Danny
Bijlagen
lancia online.jpg
lancia 2 online.jpg
lancia 4 online.jpg
I live my life a track lap time, nothing else matters. For those 2 minuts or less ; I'm Free!

Gebruikersavatar
Cromapower
Berichten: 1664
Lid geworden op: 19 okt 2008, 01:30
Locatie: Brouwershaven

Re: Stelt zich voor : Danny

Bericht door Cromapower » 11 mar 2009, 15:04

Ohhh dat ziet er goed uit hoor. Staat wel stoer zo met die velgen, maar inderdaad lever je wel comfort in.
Lancia Thema 2.0 16V LS, Fiat Croma 2.0 16V, Fiat 131 Volumetrico Abarth, Fiat 131 Panorama en dailydriver Fiat Croma 1.9 MJTD 16V

Plaats reactie

Terug naar “Maak kennis!”