ff voorstellen

Maak hier kennis met de leden van het Lancia Thema Register. We hebben een apart forum om je auto te laten zien, vertel ons hier vooral wie je bent en waarom je de Thema een warm hart toedraagt!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ralph
Berichten: 379
Lid geworden op: 24 mar 2009, 00:07
Locatie: Selfkant DE

ff voorstellen

Bericht door Ralph » 24 mar 2009, 00:19

Beste Lancisti,

Ten eerste complimenten met de mooie site! Eindelijk na Frank's site op msn weer een echte Lancia Thema Site.
Momenteel rijd ik dan wel geen Thema meer, het blijft toch mijn favoriete Lancia. Momenteel rijd ik een Kappa na een reeks Thema's en een nieuwe en oude Delta te hebben gehad.
Mijn eerste auto was een Fiat Tipo 2.0 16v. Maar vanwege de grote afstanden ben ik destijds overgestapt naar een Thema Tds type II uit '92 waar ik zo'n 500.000km mee gereden had. Helaas is op een koude ochtend de koppakking gesprongen. Daarna heb ik nog een Thema 16v en Tds type3 gereden. Vervolgens heb ik in de loop der tijd mijn vrienden en familie ook aangestoken met het Lancia virus hih.

Gr. Ralph

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: ff voorstellen

Bericht door Maarten-Jan » 24 mar 2009, 07:33

Ha Ralph,

Leuk dat je ons gevonden hebt. Hartelijk welkom! Wellicht wil je ooit weer terug naar de Thema al wordt er hier ook al gepraat over de Kappa hoor.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

Gebruikersavatar
GammaKappa
Donateur 2011
Berichten: 583
Lid geworden op: 19 okt 2008, 21:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: ff voorstellen

Bericht door GammaKappa » 24 mar 2009, 20:13

reken maar! ;)

wat voor Kappa? plaats een foto, da's altijd leuk!

welkom overigens
Gamma | Kappa | Lybra | Beta | Sei

Plaats reactie

Terug naar “Maak kennis!”