Dilemma

Vraagbaak aanschaf
Gebruikersavatar
Tyoll
Donateur 2010
Berichten: 90
Lid geworden op: 28 aug 2009, 22:15
Locatie: Amsterdam

Re: Dilemma

Bericht door Tyoll » 03 mei 2011, 12:35

Helaas moest ook ik de meeting missen, "helaas" niet in verband met enorme kater maar door een kaakontsteking, maar dit gemis heeft me wel doen beseffen dat ik eigenlijk maar 1 ding wil en dat is de turbo in top staat brengen en te beginnen met het volledig laten overspuiten in de originele kleur. Vertrek volgende week voor anderhalve week naar Sicilie en dat heeft de koorts weer fors doen opwaaien!

@ JW Turbo, zie pm

@ Paul: wellicht dat we dan nog een deal kunnen sluiten om jou carrosseriedelen gelijk ook mee te laten nemen

@ allen: dank voor de input!

jos832
Berichten: 751
Lid geworden op: 21 apr 2010, 15:33
Locatie: Elsas - Frankrijk

Re: Dilemma

Bericht door jos832 » 03 mei 2011, 13:49

Goede beslissing Theo :thumbup:
Is de Thema zeker waard.

Gebruikersavatar
webturbo
Donateur 2011
Berichten: 1351
Lid geworden op: 02 nov 2009, 17:30
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Re: Dilemma

Bericht door webturbo » 03 mei 2011, 13:53

Ook ik heb nog wat plaatdelen liggen die gespoten moeten worden, alleen in een andere kleur. Nu ken ik zelf ook adressen in Soest, dus ik ben benieuwd welke je bedoelt...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Stefan Elshout
Berichten: 627
Lid geworden op: 31 jul 2009, 10:32

Re: Dilemma

Bericht door Stefan Elshout » 03 mei 2011, 22:51

Top!
Daar krijg je vast meer plezier van dan een of ander gebakkie erbij met alle ellende van dien.
Als die wagen mooi gespoten is (en goed beschermt tegen overige invloeden van buitenaf, welke vaak voorkomen in nederland ;) ) ben je toch helemaal het mannetje....en rij je uiteindelijk voor weinig in een mooie auto die uiteindelijk ook nog eens een grote kans maakt om bij het selecte gezelschap van klassiekers te komen.
Ik zeg een win win situatie 8-)
p.s. in die sloper waar je die spullen uit hebt gehaald zit volgens mij nog een goede voorruit......

Plaats reactie

Terug naar “Aanschaf”