Materunit 463 lokatie uit de LX

Vraagbaak techniek
Plaats reactie
busaturbo
Berichten: 118
Lid geworden op: 20 jun 2014, 16:35
Locatie: Landsmeer
Contacteer:

Materunit 463 lokatie uit de LX

Bericht door busaturbo » 01 feb 2015, 20:54

Hallo Forumers,

Kan iemand mij vertellen welke electronische regeleenheid (multiplex) bedoeld wordt bij de Thema LX nr. 463 (schema)
Ben namelijk bezig het automatische inklapbare spiegels uit het dradenboom te wisselen naar de 8.32

Thanks voor het antwoord!!!!
https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 6608654050" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
thema85
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 nov 2010, 23:16
Locatie: Opmeer

Re: Materunit 463 lokatie uit de LX

Bericht door thema85 » 02 feb 2015, 14:56

Multiplex_regeleenheid.jpg

Gebruikersavatar
Maarten-Jan
Site Admin
Berichten: 4561
Lid geworden op: 19 okt 2008, 00:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Materunit 463 lokatie uit de LX

Bericht door Maarten-Jan » 03 feb 2015, 13:15

Dat is volgens mij de regelaar van het automatisch openen van het bestuurders raam.

De kabelboom van de spiegels ligt op de hoofdkabelboom en kan eenvoudig gescheiden worden. Alleen de stroomaansluitingen en de aansluiting op de achterruitverwarming is niet goed uit te pluizen. Die moet je zelf aanleggen vanaf de kabelboom.
Echt snelle auto's vallen stilstaand niet op!

Lancia Thema 8.32 SW

busaturbo
Berichten: 118
Lid geworden op: 20 jun 2014, 16:35
Locatie: Landsmeer
Contacteer:

Re: Materunit 463 lokatie uit de LX

Bericht door busaturbo » 03 feb 2015, 17:30

Maarten-Jan schreef:Dat is volgens mij de regelaar van het automatisch openen van het bestuurders raam.

De kabelboom van de spiegels ligt op de hoofdkabelboom en kan eenvoudig gescheiden worden. Alleen de stroomaansluitingen en de aansluiting op de achterruitverwarming is niet goed uit te pluizen. Die moet je zelf aanleggen vanaf de kabelboom.
Klopt Maarten.

Heb het gevonden. Op schema heb ik gevonden dat GEEL naar cekeringkast B 3 = naar Claxon (alleen waarom deze aansluiting????????)
N= massa
ROOD cekeringkast C 1 = battery 12V
GRIJSl/ROOD naar cekeringkast P 1 = achterruitverwarming

Als je deze aansluit kan de kabelboom van de type 1 vervangen worden naar type 3.

Ga dit stand alone aansluiten om te kijken of dit ook echt werkt voordat ik dit in mijn auto plaats.
https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 6608654050" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Terug naar “Techniek”