Tipo Quattro in Autoweek
Tipo Quattro in Autoweek
Hallo Thema-vrienden,
We zijn vandaag benaderd een Journalist van Autoweek (Nic de Boer) met het verzoek of we iemand kennen met een eerste serie Thema 2.0 i.e. Ze gaan een artikel vervaardigen over de vier auto's uit het Tipo Quattro-project en willen als het even kan allemaal '88-ers laten figureren. Dat kon nog best eens lastig worden. De auto in kwestie mag qua carrosserie best wat gebruikssporen vertonen, maar bij voorkeur niet voorzien zijn van tupperware of gekke velgen. Er is nog geen locatie en datum geprikt. Wie kent er nog een rijdende? Volgens het laatste overzicht zijn er nog een stuk of 6 in Nederland...
Alvast dank voor de moeite!
Groet,
Paul
We zijn vandaag benaderd een Journalist van Autoweek (Nic de Boer) met het verzoek of we iemand kennen met een eerste serie Thema 2.0 i.e. Ze gaan een artikel vervaardigen over de vier auto's uit het Tipo Quattro-project en willen als het even kan allemaal '88-ers laten figureren. Dat kon nog best eens lastig worden. De auto in kwestie mag qua carrosserie best wat gebruikssporen vertonen, maar bij voorkeur niet voorzien zijn van tupperware of gekke velgen. Er is nog geen locatie en datum geprikt. Wie kent er nog een rijdende? Volgens het laatste overzicht zijn er nog een stuk of 6 in Nederland...
Alvast dank voor de moeite!
Groet,
Paul
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
Re: Tipo Quattro in Autoweek
Ik heb een 89 er 1e serie 2.0ie en een 88 er 6v.
Re: Tipo Quattro in Autoweek
Nou, dan lijkt mij een uitstekend alternatief (de i.e. uit '89) . Ben je bereid om je medewerking te verlenen? En kun je wat aanvullende informatie of deze Bella posten? Thanks!
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
Re: Tipo Quattro in Autoweek
Ben je bereid om je medewerking te verlenen? Helemaal afhankelijk van hoe, wat en wanneer. In principe geen probleem.
Thema was een winkeldochter bij off dealer Tholen in BoZ.
Door mij gekocht in 2007 na 9 jaar binnen te hebben gestaan nadat 1e eigenaar de auto had ingeruild.
Auto is origineel en in basic uitvoering, met schuifdak. Mooie staat, keihard. Ik heb enige modificaties aangebracht, time period:
- Alcantara int.
- org 14 inch lmv.
Thema was een winkeldochter bij off dealer Tholen in BoZ.
Door mij gekocht in 2007 na 9 jaar binnen te hebben gestaan nadat 1e eigenaar de auto had ingeruild.
Auto is origineel en in basic uitvoering, met schuifdak. Mooie staat, keihard. Ik heb enige modificaties aangebracht, time period:
- Alcantara int.
- org 14 inch lmv.
Re: Tipo Quattro in Autoweek
Ok, dan ga ik je met Nic in contact brengen. Zie PM. En we horen natuurlijk allemaal graag hoe 't afloopt...
Je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen.
Re: Tipo Quattro in Autoweek
Pm gezien, keep you posted
- webturbo
- Donateur 2011
- Berichten: 1351
- Lid geworden op: 02 nov 2009, 17:30
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
Re: Tipo Quattro in Autoweek
En anders hebben we Elentinos nog, met de fraaie type 1 ex MJ.
Re: Tipo Quattro in Autoweek
De type 1 i.e. van Peter lijkt mij een prima vertegenwoordiger, leuk ook dat daar nog delen van mijn oude turbo in zitten.
Ik heb mijn '89 164 TS natuurlijk aangeboden voor dit artikel, ik hoor wel of hij nodig zal zijn.
Ze zijn volgens mij op zoek naar ongeblazen 2.0's, aangezien een vroege Croma blijkbaar ook moeilijk te vinden was en ze daar een 2.0 van hebben gevonden.
Ik heb mijn '89 164 TS natuurlijk aangeboden voor dit artikel, ik hoor wel of hij nodig zal zijn.
Ze zijn volgens mij op zoek naar ongeblazen 2.0's, aangezien een vroege Croma blijkbaar ook moeilijk te vinden was en ze daar een 2.0 van hebben gevonden.
Y 1.2 16v Elefantino Rosso '99
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
164 Super 3.0 V6 24v '93
Vel Satis 2.0 T Exception '06
A3 1.6 Ambition '05
Laatste ex-Thema:
2.0 turbo 16v '90 ('12-'20)
Re: Tipo Quattro in Autoweek
Een ongeblazen vroege 9000 zal ook wel lastig worden... En een 164 TS is natuurlijk prima te vergelijken met een 2.0 t in de Croma.
Nu: Fiat Bravo T-jet 150 Emotion (2008)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
Re: Tipo Quattro in Autoweek
Ik heb voor dit artikel een 164 Mk1 kunnen regelen uit '90 tutti orginale, met alle specs van '88.
@Ard, ik heb jouw TS op reserve staan met jouw goedvinden natuurlijk. Reden hiervan is dat jouw rode nog niet zo heel lang geleden in het Youngtimer Magazine heeft gestaan.
Ik heb gekozen voor de TS die bij Auto Heida (What's in a name... ) staat, en het ook zeker waard is om even onder de aandacht te brengen.
Moeilijke opgave om Tipo's uit '88 te porren, krijgen voor dit leuke initiatief.
Ik weet niet hoe het hier is maar van de Alfa 164 is de 3.0 versie toch het makkelijkst te regelen.....
Een Croma regelen zal ook vast niet meevallen, maar zal er ongetwijveld zijn.
Ik ben benieuwd hoe eea ingevuld gaat worden.
Erwin
@Ard, ik heb jouw TS op reserve staan met jouw goedvinden natuurlijk. Reden hiervan is dat jouw rode nog niet zo heel lang geleden in het Youngtimer Magazine heeft gestaan.
Ik heb gekozen voor de TS die bij Auto Heida (What's in a name... ) staat, en het ook zeker waard is om even onder de aandacht te brengen.
Moeilijke opgave om Tipo's uit '88 te porren, krijgen voor dit leuke initiatief.
Ik weet niet hoe het hier is maar van de Alfa 164 is de 3.0 versie toch het makkelijkst te regelen.....
Een Croma regelen zal ook vast niet meevallen, maar zal er ongetwijveld zijn.
Ik ben benieuwd hoe eea ingevuld gaat worden.
Erwin
http://alfa164register.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://alfaromeo164register.com" onclick="window.open(this.href);return false;