LX in Duitsland

Plaats hier je ontmoetingen met bijzondere auto's
Gebruikersavatar
Cromapower
Berichten: 1664
Lid geworden op: 19 okt 2008, 01:30
Locatie: Brouwershaven

Re: LX in Duitsland

Bericht door Cromapower » 16 jun 2011, 12:32

Volgens mij was de Scuro overal gelijk. Lm velgen, airco en alcantara t.o.v. de gewone i.e.
Was een uitloopmodel aan het einde van de Thema looptijd voordat de Kappa kwam.
Lancia Thema 2.0 16V LS, Fiat Croma 2.0 16V, Fiat 131 Volumetrico Abarth, Fiat 131 Panorama en dailydriver Fiat Croma 1.9 MJTD 16V

Gebruikersavatar
RickThema
Berichten: 730
Lid geworden op: 20 okt 2008, 13:01
Locatie: Zwolle

Re: LX in Duitsland

Bericht door RickThema » 16 jun 2011, 13:55

Cromapower schreef:Volgens mij was de Scuro overal gelijk. Lm velgen, airco en alcantara t.o.v. de gewone i.e.
Was een uitloopmodel aan het einde van de Thema looptijd voordat de Kappa kwam.
Klopt!

De scuro was een laatste stuiptrekking van de thema! Enorm veel auto voor relatief weinig geld!
If you're not breaking parts, you're not making enough power!

Lancia Thema 16V Turbo LS Berlina Tipo 3

Lancia Thema 16V Turbo LX Berlina Tipo 3

Honda VTR SP-1 V-Twin

Gebruikersavatar
RickThema
Berichten: 730
Lid geworden op: 20 okt 2008, 13:01
Locatie: Zwolle

Re: LX in Duitsland

Bericht door RickThema » 16 jun 2011, 13:58

Maar desalniettemin, een plaatje van een auto! Ondanks de slechte foto's!

@hans, ben je straks niet meer alleen op ie gebied. :lol:
If you're not breaking parts, you're not making enough power!

Lancia Thema 16V Turbo LS Berlina Tipo 3

Lancia Thema 16V Turbo LX Berlina Tipo 3

Honda VTR SP-1 V-Twin

Gebruikersavatar
Hans8V
Donateur 2011
Berichten: 1572
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:16
Locatie: Zwolle

Re: LX in Duitsland

Bericht door Hans8V » 16 jun 2011, 15:30

Nou, nog even en ik heb een IE LX, met m'n leer, airco, cruise control, el inklappende spiegels, dorpelbakken, LM, el ramen achter, etc etc... Dat mag geen Scuro meer heten! Alleen nog een LX dashboard...

En niet te vergeten roestvrij! 8-)
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75

Gebruikersavatar
RickThema
Berichten: 730
Lid geworden op: 20 okt 2008, 13:01
Locatie: Zwolle

Re: LX in Duitsland

Bericht door RickThema » 16 jun 2011, 19:41

Hans8V schreef:Nou, nog even en ik heb een IE LX, met m'n leer, airco, cruise control, el inklappende spiegels, dorpelbakken, LM, el ramen achter, etc etc... Dat mag geen Scuro meer heten! Alleen nog een LX dashboard...

En niet te vergeten roestvrij! 8-)
:lol: :clap:
If you're not breaking parts, you're not making enough power!

Lancia Thema 16V Turbo LS Berlina Tipo 3

Lancia Thema 16V Turbo LX Berlina Tipo 3

Honda VTR SP-1 V-Twin

Gebruikersavatar
Stefan Elshout
Berichten: 627
Lid geworden op: 31 jul 2009, 10:32

Re: LX in Duitsland

Bericht door Stefan Elshout » 16 jun 2011, 22:55

Eigenlijk moet je ze allebij hebben he.... een full options 8.32 en een helemaal originele basic simpelste versie met de originele wieldoppen (lieft goudkleurig metallic met beige stoffen interieur :) ). Ik weet zo net nog niet wat er 25 jaar na dato meer stijl heeft.
:thumbup:

Gebruikersavatar
RickThema
Berichten: 730
Lid geworden op: 20 okt 2008, 13:01
Locatie: Zwolle

Re: LX in Duitsland

Bericht door RickThema » 17 jun 2011, 01:17

Eigenlijk wel inderdaad!

Maar ik denk dat Hans, net als mij, de tweewieler verkiest boven de 8.32!
If you're not breaking parts, you're not making enough power!

Lancia Thema 16V Turbo LS Berlina Tipo 3

Lancia Thema 16V Turbo LX Berlina Tipo 3

Honda VTR SP-1 V-Twin

Gebruikersavatar
Hans8V
Donateur 2011
Berichten: 1572
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:16
Locatie: Zwolle

Re: LX in Duitsland

Bericht door Hans8V » 17 jun 2011, 07:52

Och, een 8.32 ERBIJ... Als ik toch eens een grote garage had :roll:
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75

Dickamerica
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 okt 2008, 10:37
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Re: LX in Duitsland

Bericht door Dickamerica » 17 jun 2011, 21:34

Deze Duitse i.e is exact hetzelfde als de mijne welke ook te koop is,zelfs ook een org. schuifdak.

Dit is dan een Originele Nl auto met historie,109dkm,schadevrij en zeer strak/fris en technisch up to date":

http://www.italiaveloce.nl/cars/59" onclick="window.open(this.href);return false;
Dickamerica

http://www.italiaveloce.nl" onclick="window.open(this.href);return false;


Alfa 90 2.5 Qo Grigio Medio Metallizato 1987 Pelle Grigio

Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 1813
Lid geworden op: 07 mar 2009, 13:00
Locatie: Baarn

Re: LX in Duitsland

Bericht door Frank » 17 jun 2011, 21:57

@Dick: Ik was hem even vergeten, maar die van jou is minstens zo mooi, inderdaad!

Wat is de massa rijklaar van deze auto?

En een vraag aan de experts hier: Is zo'n auto ook nog te onderhouden door een (goede universele) garage? M.a.w.: zijn de slijtagedelen nog gewoon verkrijgbaar bij de groothandel? Of zijn daar problemen te verwachten?
Nu: Fiat Bravo T-jet 150 Emotion (2008)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)

Plaats reactie

Terug naar “Gespot!”