LX in Duitsland
- Cromapower
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 19 okt 2008, 01:30
- Locatie: Brouwershaven
Re: LX in Duitsland
Volgens mij was de Scuro overal gelijk. Lm velgen, airco en alcantara t.o.v. de gewone i.e.
Was een uitloopmodel aan het einde van de Thema looptijd voordat de Kappa kwam.
Was een uitloopmodel aan het einde van de Thema looptijd voordat de Kappa kwam.
Lancia Thema 2.0 16V LS, Fiat Croma 2.0 16V, Fiat 131 Volumetrico Abarth, Fiat 131 Panorama en dailydriver Fiat Croma 1.9 MJTD 16V
Re: LX in Duitsland
Klopt!Cromapower schreef:Volgens mij was de Scuro overal gelijk. Lm velgen, airco en alcantara t.o.v. de gewone i.e.
Was een uitloopmodel aan het einde van de Thema looptijd voordat de Kappa kwam.
De scuro was een laatste stuiptrekking van de thema! Enorm veel auto voor relatief weinig geld!
If you're not breaking parts, you're not making enough power!
Lancia Thema 16V Turbo LS Berlina Tipo 3
Lancia Thema 16V Turbo LX Berlina Tipo 3
Honda VTR SP-1 V-Twin
Lancia Thema 16V Turbo LS Berlina Tipo 3
Lancia Thema 16V Turbo LX Berlina Tipo 3
Honda VTR SP-1 V-Twin
Re: LX in Duitsland
Maar desalniettemin, een plaatje van een auto! Ondanks de slechte foto's!
@hans, ben je straks niet meer alleen op ie gebied.
@hans, ben je straks niet meer alleen op ie gebied.
If you're not breaking parts, you're not making enough power!
Lancia Thema 16V Turbo LS Berlina Tipo 3
Lancia Thema 16V Turbo LX Berlina Tipo 3
Honda VTR SP-1 V-Twin
Lancia Thema 16V Turbo LS Berlina Tipo 3
Lancia Thema 16V Turbo LX Berlina Tipo 3
Honda VTR SP-1 V-Twin
Re: LX in Duitsland
Nou, nog even en ik heb een IE LX, met m'n leer, airco, cruise control, el inklappende spiegels, dorpelbakken, LM, el ramen achter, etc etc... Dat mag geen Scuro meer heten! Alleen nog een LX dashboard...
En niet te vergeten roestvrij!
En niet te vergeten roestvrij!
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75
Re: LX in Duitsland
Hans8V schreef:Nou, nog even en ik heb een IE LX, met m'n leer, airco, cruise control, el inklappende spiegels, dorpelbakken, LM, el ramen achter, etc etc... Dat mag geen Scuro meer heten! Alleen nog een LX dashboard...
En niet te vergeten roestvrij!
If you're not breaking parts, you're not making enough power!
Lancia Thema 16V Turbo LS Berlina Tipo 3
Lancia Thema 16V Turbo LX Berlina Tipo 3
Honda VTR SP-1 V-Twin
Lancia Thema 16V Turbo LS Berlina Tipo 3
Lancia Thema 16V Turbo LX Berlina Tipo 3
Honda VTR SP-1 V-Twin
- Stefan Elshout
- Berichten: 627
- Lid geworden op: 31 jul 2009, 10:32
Re: LX in Duitsland
Eigenlijk moet je ze allebij hebben he.... een full options 8.32 en een helemaal originele basic simpelste versie met de originele wieldoppen (lieft goudkleurig metallic met beige stoffen interieur ). Ik weet zo net nog niet wat er 25 jaar na dato meer stijl heeft.
Re: LX in Duitsland
Eigenlijk wel inderdaad!
Maar ik denk dat Hans, net als mij, de tweewieler verkiest boven de 8.32!
Maar ik denk dat Hans, net als mij, de tweewieler verkiest boven de 8.32!
If you're not breaking parts, you're not making enough power!
Lancia Thema 16V Turbo LS Berlina Tipo 3
Lancia Thema 16V Turbo LX Berlina Tipo 3
Honda VTR SP-1 V-Twin
Lancia Thema 16V Turbo LS Berlina Tipo 3
Lancia Thema 16V Turbo LX Berlina Tipo 3
Honda VTR SP-1 V-Twin
Re: LX in Duitsland
Och, een 8.32 ERBIJ... Als ik toch eens een grote garage had
Voor het comfort een 2000IE, voor de lol een 1300R en een Thesis 3.0, Delta 1.8DI, 93 cabrio èn een Alfetta GT '75
-
- Berichten: 425
- Lid geworden op: 19 okt 2008, 10:37
- Locatie: Rijswijk
- Contacteer:
Re: LX in Duitsland
Deze Duitse i.e is exact hetzelfde als de mijne welke ook te koop is,zelfs ook een org. schuifdak.
Dit is dan een Originele Nl auto met historie,109dkm,schadevrij en zeer strak/fris en technisch up to date":
http://www.italiaveloce.nl/cars/59" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is dan een Originele Nl auto met historie,109dkm,schadevrij en zeer strak/fris en technisch up to date":
http://www.italiaveloce.nl/cars/59" onclick="window.open(this.href);return false;
Dickamerica
http://www.italiaveloce.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa 90 2.5 Qo Grigio Medio Metallizato 1987 Pelle Grigio
http://www.italiaveloce.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa 90 2.5 Qo Grigio Medio Metallizato 1987 Pelle Grigio
Re: LX in Duitsland
@Dick: Ik was hem even vergeten, maar die van jou is minstens zo mooi, inderdaad!
Wat is de massa rijklaar van deze auto?
En een vraag aan de experts hier: Is zo'n auto ook nog te onderhouden door een (goede universele) garage? M.a.w.: zijn de slijtagedelen nog gewoon verkrijgbaar bij de groothandel? Of zijn daar problemen te verwachten?
Wat is de massa rijklaar van deze auto?
En een vraag aan de experts hier: Is zo'n auto ook nog te onderhouden door een (goede universele) garage? M.a.w.: zijn de slijtagedelen nog gewoon verkrijgbaar bij de groothandel? Of zijn daar problemen te verwachten?
Nu: Fiat Bravo T-jet 150 Emotion (2008)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)
Voorheen: 33 1.7 ie (1991) - 146 1.7 boxer 16v (1995) - Punto 75 SX (1996) - Marea 100 ELX SW (1999) - Punto 1.2 ELX (2001) - Punto 1.2 Dynamic (2004) - 147 1.9 JTD Distinctive (2006)